הלקוח תמיד צודק: איך לשמור על לקוחות מרוצים?

השקעתם משאבים בשיווק, במיתוג, במכירות ואפילו השגתם לא מעט לקוחות, וכעת המשימה שנותרה היא אולי הקשה ביותר: לשמור את הלקוחות מרוצים – וכמה שיותר קרוב. שימור לקוחות אקטיבי יעזור להגדיל במהלך הזמן את הרווחיות של העסק ולייצר זרם של פניות חדשות, אבל איך עושים את זה נכון ויוצרים חווית שירות מצויינת? כל התשובות בכתבה הבאה.

כרטיס ביקור
מדבקות ברקוד

כיצד מדבקות QR יתרמו לעסק שלכם?

לוגו הוא סימן ההיכר של העסק. מטרתו להציג את הערכים שלו, לבדל אותו מהמתחרים ולעורר תחושת נאמנות בקרב קהל היעד. אז איך מעצבים לוגו מנצח?

מוצרי דפוס מאתר - PIX

איך לעצב לוגו בלתי נשכח?

לוגו הוא סימן ההיכר של העסק. מטרתו להציג את הערכים שלו, לבדל אותו מהמתחרים ולעורר תחושת נאמנות בקרב קהל היעד. אז איך מעצבים לוגו מנצח?

You are your own brand

כך תייצרו מיתוג מוצלח במינימום השקעה

מיתוג יכול לעשות פלאים לעסק שלכם – למשוך לקוחות חדשים ולחזק את הנאמנות של הלקוחות הקיימים. אז איך עושים זאת מבלי להיכנס לחובות? כל התשובות במאמר הבא.

כתבו על PIX

טיפים מהמומחים של PIX

תפריט