5 עובדות על העסקים שמדפיסים ב־PIX

1
מעל 30,000 לקוחות מדפיסים ב - PIX
לא תאמינו, אבל מעל 30,000 עסקים בישראל כבר הדפיסו אצלנו ב־PIX ורובם חוזרים להדפיס אצלנו שוב ושוב.
אנחנו מעניקים שירות למגוון עסקים בכל התחומים והענפים, קטנים וגדולים כאחד ומכל רחבי הארץ – מצפון ועד דרום הארץ, במרכז ובפריפריה.
2
עסקים קטנים שולטים
לעסקים קטנים יש תקציב מצומצם לפרסום, ולכן PIX מהווה פתרון נהדר עבורם. אצלנו ניתן להדפיס מגוון מוצרים שיקדמו גם עסקים קטנים, בכמויות קטנות, ללא גורמי תיווך ובעלויות מתאימות לכל כיס.
3
נשים קונות יותר
58% מהרוכשות אצלנו ב־PIX הן נשים. ייתכן שהסיבה לכך היא שלנשים רבות יש חוש אסתטי מפותח ויכולת עיצוב גבוהה, דבר שהאתר שלנו מצטיין בו. תמיד ידענו שנשים הן המין החזק אבל בכל מה שקשור לדפוס אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו באותה המידה.
4
לא רק לעסקים
חוגגים לילד בר מצווה? רוצים לשמח את בת הזוג עם מתנה מיוחדת? אנחנו ב־PIX מציעים מגוון אפשרויות הדפסה ללקוחות פרטיים ולא רק לעסקים, כמו למשל הדפסת הזמנות לאירועים, הדפסת תמונה על קאפה או קנבס, והדפסה על מוצרים כמו כובעים וחולצות לכבוד מסיבות משפחתיות או אירועי סוף מסלול.
5
קניות אונליין ? מתאים לכל גיל
אם חשבתם שהאינטרנט שמור אך ורק לצעירים, תחשבו שוב! אמנם 45% מהלקוחות שמדפיסים אצלנו הם בגילאים 25-45, אבל 18% מהלקוחות הם בני 65 ומעלה. בזכות הממשק הנוח של האתר שלנו ומהירות ההדפסה, אצלנו כולם יכולים להדפיס אונליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט