כיצד תכינו את העסק לקראת חגי הקניות של נובמבר

כיצד תכינו את העסק לקראת חגי הקניות של נובמבר

חודש נובמבר מתקרב בצעדי ענק ועמו חגי הקניות הרבים, שטומנים בחובם פוטנציאל עסקי ענק. רוצים להבטיח שגם העסק שלכם יגדיל את הרווחים, ייהנה מהכנסות גבוהות וירחיב את קהל הלקוחות? הנה כל מה שצריך לעשות לקראת חגי הקניות של נובמבר

אתם מרגישים את זה באוויר? חודש נובמבר מתקרב אלינו בסערה ואיתו חגי הקניות שהצרכנים כל כך מחכים להם. למעשה, ישראלים רבים בוחרים לדחות את הקניות שלהם לחודש נובמבר, כדי ליהנות ממבצעים שווים וחוויה קנייה איכותית ומשתלמת.
בשנים האחרונות הפכו חגי הקניות של נובמבר לשם דבר עבור חובבי שופינג בעולם כולו. אם בעבר היה מדובר בתופעה הרלוונטית בעיקר עבור תושבי המזרח הרחוק וארצות הברית, היום המצב שונה לגמרי. לקוחות בעולם כולו, בהם ישראלים, מוזמנים ליהנות מהנחות אטרקטיביות על מגוון מוצרים במהלך ימי הקניות המיוחדים. מעבר להנחות, חשוב שעסקים יספקו ללקוחות חוויית רכישה מושקעת על כל שלביה, משלב הפרסום המקדים, שלב הרכישה עצמה ועד השלב הסופי של פתיחת האריזה.

מוצרי דפוס שהוזמנו עבור Gaya Beauty

אז מה הם חגי הקניות של נובמבר?

כבר שנים רבות שחודש נובמבר ידוע כחודש הקניות החזק ביותר במהלך השנה, בעולם כולו. יום הקניות המיוחד שפותח את החודש הוא חג הרווקים הסיני אשר חל בתאריך 11 בנובמבר מדי שנה. במקביל, אצלנו חוגגים כבר 7 שנים את שופינג IL ,חג הקניות הישראלי אשר חל בתאריכים 9-10 לנובמבר. ב-25 בנובמבר מגיע בלאק פריידי, שהינו חג הקניות הגדול והמפורסם מכולם. סייבר מאנדיי שמגיע מיד אחריו בתאריך 28 לחודש וסוגר את אירועי הקניות של החודש בקול תרועה רמה. עם הזמן וככל שעולה וגוברת הפופולאריות של חגי הקניות הללו, כך הולך ומטשטש הגבול ביניהם עד שנראה כי חודש נובמבר כולו הוא חגיגת קניות אחת גדולה.

הצרכן הישראלי הממוצע מושפע רבות מהשוק הבינלאומי ומקפיד להישאר עם יד על הדופק. כפועל יוצא הגיעו כל חגי הקניות הגדולים גם למחוזותינו וכיום אנו יכולים ליהנות מהנחות משתלמות על מגוון מוצרים ושירותים, מבלי להזמין מחו”ל, להמתין ולשלם דמי שילוח וכך גם לחזק על הדרך מותגים כחול לבן.

לקוחה מחזיקה חבילה עם גרביים ממותגות

חווית רכישה שבאה לידי ביטוי בכל שלב

חלק נכבד בחגיגת הקניות, באה לידי ביטוי בחוויית הקנייה ובאופן בו המוצרים נארזים ונשלחים עד ללקוח. אחד הטרנדים המובילים כעת ברשתות החברתיות כמו האינסטגרם והטיק טוק, הוא ה- UNBOXING. במסגרת UNBOXING, משפיעני רשת או כל פעיל ברשת החברתית מציג בפני מאות ואלפי עוקבים את רגע פתיחת האריזה של המוצר ואת ההתרגשות שלו כלקוח. ככל שהמותגים משכיל להשתמש באריזות ממותגות ויפות, ולעטוף את המוצר באופן מרשים ומושקע, כך חווית הרכישה מתעצמת. UNBOXING מייצרת באז נוסף ברשתות החברתיות, אותו ניתן לרתום לטובת קידום העסק.

הקמת חנות אונליין

כך תמנפו את חגי הקניות של נובמבר להגדלת פעילות העסק

מגוון העסקים אשר לוקח חלק בחגיגה הולך וגדל מדי שנה. כולם לוקחים חלק בחגיגה – מחנויות המתמחות במוצרי אלקטרוניקה, דרך חנויות אופנה ועד מוצרים לבית. לאתרי הקניות הבינלאומיים הגדולים כמו עלי אקספרס, שיין, אמאזון, אי ביי, אסוס ועוד, מתווספים מותגים ישראליים אשר יש להם יתרונות רבים על פני האתרים הבינלאומיים. החנויות המקומיות מאפשרים לקהל הישראלי לרכוש מוצרים בהנחה משמעותית ללא תשלום מכס ועלויות משלוח וכן לקצר את זמן ההמתנה למשלוח באופן ניכר. בעלי עסקים וחברות אשר מעוניינים להגדיל את נפח העבודה במהלך החודש וליהנות מעלייה משמעותית ברמת ההכנסות יכולים לעשות זאת בקלות, על ידי מספר צעדים שיווקיים פשוטים. חשוב להבין כי כל בית עסק קטן או גדול, יכול למנף את חודש נובמבר למטרת הגדלת הכנסות גם אין לו אתר אי קומרס אלא רק חנות פיזית וגם אם מדובר בעסק בענף המזון וההסעדה.

הנה מספר טיפים לעסקים לקראת ימי המבצעים הרבים שמגיעים בקרוב.
כבעלי עסק חשוב שתעשו שימוש בחומרים שיווקיים שונים במטרה לייצר בידול מעל המתחרים ותתפסו את תשומת ליבו של הלקוח. לאחר מכן, בשלב בו הלקוח מגיע פיזית לבית העסק או לאתר האי קומרס, עליכם לייצר הנעה לרכישה באמצעים פרסומיים שונים – באנרים באתר, חלוניות פופ אפ עם מבצעים אטרקטיביים, קודי קופון המקנים הנחה נוספת, ניוזלטר לחברי מועדון ועוד. בנוסף, בחנות עצמה יש ללוות את ימי הפעילות והימים שקודמים להם באמצעים גרפיים כמו דגלים חגיגיים מדבקות ממותגות לרצפה, או רול אפ בכניסה לעסק. רול אפ הוא פוסטר ממותג אותו ניתן להעמיד בחזית או בכניסה לעסק, והוא מתאפיין במראה בולט ובעל נוכחות שקשה לפספס. המסר הפרסומי שתרצו להעביר יתנוסס על גביו בגאון ובגובה העיניים, קל ונוח לקריאה. את הרול אפ תוכלו לשמור לשימוש חוזר ולהציב אותו גם ברקע החנות.

מדבקה על חלון הראווה ויטרינת בית העסק שלכם היא שטח פרסומי פוטנציאלי בעל ערך רב.  חשוב שתנצלו אותה לטובת העברת מסרים פרסומיים בימי חודש נובמבר. כך, תוכלו ליהנות מתנועה ערה בין אם מדובר בקהל חולף ובין אם בקהל הלקוחות הקבוע שלכם. אצלנו ב-PIX תמצאו מגוון רחב של מדבקות מודפסות הניתנות למיתוג בקלות, על ידי בחירה אישית.

פליירים פרסומיים וברושורים – מדובר באחת הדרכים הזולות, הנפוצות והקלות ביותר לעורר מודעות ולהגיע לקהלים נוספים. פליירים וברושורים ניתנים לחלוקה בתיבות דואר או באמצעות חלוקה ידנית לעוברים ושבים. אנחנו ב-PIX מציעים מגוון רחב במיוחד של פליירים בגדלים ומידות שונות, כאלו הניתנים לקיפול, פליירים חד או דו צדדיים ועוד. תוכלו לבחור מתוך שלל אפשרויות, לעצב לבד או להעלות עיצוב מוכן בהתאם לשפת המותג שלכם, לראות איך נראה הפלייר שלכם לפני ההדפסה באמצעות הדמיה מדויקת, ולאחר האישור לקבל את החומרים המודפסים באמצעות שליח עד אליכם. הכי פשוט וקל שאפשר.

מומלץ להשקיע חשיבה נוספת גם לשלב הרכישה עצמו. תוכלו לארוז את המוצרים שלכם באריזות ממותגות, לשלב מדבקות לאריזה וגלויות תודה ללקוחות שלכם. כך תספקו להם חווית קנייה מושקעת ותתרמו רבות לחיזוק המותג שלכם.

מיתוג אישי לעסק שלכם בכמה צעדים פשוטים
רוצים ליהנות מעלייה משמעותית בהכנסות במהלך חגי הקניות של נובמבר? כנסו עכשיו לאתר PIX שם מחכים לכם מגוון אמצעים שיווקיים שייקחו את העסק שלכם לשלב הבא. פשוט בוחרים את סוג המוצר שרוצים למתג מתוך שלל מוצרים דפוס ושילוט, מעצבים און ליין או מעלים עיצוב מוכן לאתר, מתרשמים מהתוצאה בהדמיה, מאשרים ושולחים להדפסה. כל המוצרים המודפסים והממותגים יגיעו אליכם במהירות עם שליח עד אליכם, בהצלחה וחודש נובמבר שמח!

קופון הנחה אתר - PIX
תגיות: , ,

מאמרים קשורים

מוצרי דפוס שהוזמנו עבור Gaya Beauty
בידול עסקי – כיצד ליצור בידול בעסק שיעזור להתבלט מול המתחרים
מוצרי דפוס מאתר - PIX
איך לעצב לוגו בלתי נשכח?
תפריט