כיצד מדבקות QR יתרמו לעסק שלכם?

כיצד מדבקות QR יתרמו לעסק שלכם?

מדבקות QR צברו תאוצה בשנים האחרונות, ואפשר לראות אותן בכל מקום – על גבי שילוט ופוסטרים, בכרטיסי ביקור או באריזות של מוצרים שונים. בואו ללמוד כיצד מדבקות ברקוד יסייעו לחזק את האינטראקציה עם הלקוחות ויעזרו לכם בשיווק העסק שלכם

בשנים האחרונות מדבקות QR מופיעות בבתי עסק רבים – ממרפאות דרך סופרמרקטים ועד חנויות בגדים. אותם הברקודים בצבעי שחור לבן מופיעים על גבי עלונים וקטלוגים, בדפי העיתונים, בשילוט, ברולאפים, בכרטיסי ביקור, על גבי אריזות של מוצרים ובתפריטים של מסעדות ובתי קפה. אפשר לראות בבתי עסק שונים לקוחות אשר שולפים את מכשיר הנייד שלכם, סורקים את המדבקה ומקבלים מידע חיוני על המוצרים או השירותים של בית העסק במהירות ובנוחות. אז מהי בכלל מדבקת QR, מהם השימושים האפשריים בה ומדוע היא כל כך חיונית לעסק שלכם?

מהי מדבקת QR?
ראשית, יש להבחין בין מדבקת ברקוד לבין מדבקת QR. בשנות ה-70 חברת IBM – אחד התאגידים הגדולים ביותר בעולם המחשוב, יצרה מדבקות ברקוד שמשמשות עד היום מפעלים וקמעונאים בכל רחבי העולם. תפקידה של מדבקת ברקוד הוא לייצג מוצרים שונים, ולסייע בניהול המלאי ובארגון והסדר של מגוון המוצרים. בדומה למדבקת ברקוד, גם מדבקת QR כוללת שורת קוד מוצפן הכוללת קווים, מספרים ואותיות. אלא שמדבקת QR מתקדמת יותר ממדבקת ברקוד – היא דיגיטלית ודו ממדית, ובזכות הקיבולת הגדולה שלה ניתן להכניס בה יותר נתונים ומידע.

קוד ה-QR הומצא כבר בשנת 1994 ביפן, ושימש תחילה לקידוד חלפים בפסי ייצור לצורך פיענוח על ידי רובוטים. במשך השנים מדבקת QR נכנסה לשימוש בתעשיות השונות, אך רק בשנת 2020, עם מגפת הקורונה, המדבקה הזאת החלה לצבור תאוצה. מסעדות שונות ברחבי העולם נאלצו לצמצם באותה תקופה את המגע עם הלקוחות, ובמקום התפריט שעובר מיד אחת לשנייה נמצא פתרון יצירתי – שימוש במדבקת QR המציגה את התפריט המלא בסריקה של הטלפון החכם. השימוש בקודי QR זינק בשנת 2020, והגיע לנתח שוק של 916.7 מיליון דולר. שוק תוויות קוד ה-QR העולמי צפוי לצמוח ב-5.6 אחוזים נוספים עד 2026, והוא צפוי להגיע למעל מיליארד דולר.  אם עדיין לא הצטרפתם לחגיגה, אז אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את השימושים הנפוצים למדבקות QR

כרטיסי ביקור עם ברקוד

סריקת תפריט
כאמור, מסעדות ובתי קפה בכל העולם עושים שימוש במדבקת QR  על מנת להציג את התפריט שלהם. ניתן להדביק את המדבקה על גבי שקיות נייר ומארזים של משלוחי הטייק אווי, להדביק אותה על פליירים וברושורים  או על פוסטרים ושילוט המקדמים את המסעדה שלכם. כך, הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו לסרוק את המדבקה ובתוך שניות יופיע התפריט המלא שאתם מציעים. המדבקה מעודדת את הלקוח לעיין בתפריט שלכם, ומהווה כלי שיווקי יעיל ופונקציונלי.

אריזת מזון עם קוד QR

מדבקה על גבי כרטיס ביקור
גם בעידן הדיגיטלי של ימינו, כרטיס ביקור פיזי הוא חיוני במיוחד. ניתן למסור כרטיס ביקור פיזי בכל מפגש פרונטלי עם לקוחות פוטנציאליים והוא נשאר עם הלקוח גם לאחר שדרכיכם נפרדות. עם זאת, כדי לחזק עוד יותר את שיווק העסק שלכם, מומלץ להדביק מדבקת QR על כרטיס ביקור המקשרת לנכסים הדיגיטליים שלכם. כאשר הקולגות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם יקבלו מכם כרטיס ביקור פיזי הכולל מדבקת QR, הם יוכלו לסרוק את הברקוד באמצעות הטלפון החכם שלהם. אז ייפתח בפניהם אתר האינטרנט שלכם, העמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, מידע על העסק שלכם וכן הוראות הגעה לבית העסק דרך אפליקציית וויז.

קבלו מאיתנו 10% הנחה על כל הכרטיסי ביקור באתר. בהקלדת קוד קופון blog10.

קישור לסרטון תדמית
סרטון תדמית הוא כלי שיווקי פופולרי. הוא מושך תשומת לב יותר ממה שטקסט מסוגל לעשות, וניתן דרכו להעביר מסרים שיווקיים שיסייעו לכם להגדיל את המכירות ואת קהל הלקוחות שלכם. אחת הדרכים לעודד צפייה בסרטון התדמית שלכם היא באמצעות מדבקת .QR  ניתן להדביק את המדבקה על גבי המוצרים שלכם, על פליירים וברושורים, על מוצרי פרסום כמו בקבוקים וכוסות ועל גבי פוסטרים ושילוט. כך, קהל היעד שלכם יוכל לסרוק את המדבקה ומיד ייפתח סרטון התדמית שלכם בטלפון שלו.

פלייר עם ברקוד

קידום הרשמה לניוזלטר ולאירועים
שימוש נוסף ויעיל למדבקות QR הינו קידום הניוזלטר שלכם. הניוזלטר מאפשר לכם לעדכן את הלקוחות לגבי מבצעים והנחות, לספר להם על מוצרים או שירותים חדשים, להעניק להם מידע מקצועי בתחום שלכם, ולחזק את הנאמנות שלהם למותג. אפשר להדביק מדבקת QR על תפריט המסעדה שלכם, על אריזות ממותגות, על כרטיס ביקור ועל פליירים וברושורים, ובסריקה מהירה של המדבקה, היא תקשר אותם להרשמה לניוזלטר. בנוסף, תוכלו להשתמש במדבקה לצורך הרשמה לאירוע שאתם עורכים. ניתן להדביק את המדבקה על גבי רולאפ או שילוט אחר, והיא תוביל לעמוד הרשמה לאירוע העסקי שלכם. היתרון הגדול של המדבקות הוא שתוכלו לעקוב אחר כמות הסריקות של המדבקה ולדעת כמה אנשים נכנסו לניוזלטר או לעמוד ההרשמה לאירוע באמצעותה.

רול אפ עם ברקוד

קבלת קופונים ומבצעים
כולנו אוהבים מתנות, הנחות ומבצעים. אז למה שלא תשתמשו במדבקת QR כדי להעניק ללקוחות שלכם קופונים שווים? מדבקת QR המודבקת על גבי אריזות המוצרים שלכם, פליירים וברושורים או פוסטרים ושילוט יכולה להוביל לקבלת קופון. קופונים אלו יעודדו לקוחות חדשים לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם, ויעודדו את הלקוחות הקיימים לבצע רכישה חוזרת.

קבלת פידבק מלקוחות
פידבק מהלקוחות הוא חיוני עבור כל עסק. באמצעות קבלת משוב, תוכלו לדעת כיצד עליכם להשתפר ומה יש לשמר בעסק שלכם. אחת הדרכים לקבל את המשוב הזה היא באמצעות מדבקת QR. כל שעליכם לעשות הוא להדביק את המדבקת על גבי אריזות המוצרים או שקיות הנייר הממותגות שלכם, ולהזמין את הלקוחות שלכם לסרוק את הברקוד ולענות על סקר שיופיע מולם בטלפון הנייד. ניתן לקשר את המדבקה לאתרי ביקורות כמו Google Business, TripAdvisor, או לפלטפורמות של הרשתות החברתיות בהן תרצו שהביקורות יתפרסמו. כאמור, מדבקת QR היא כלי ניתן למעקב, כך שתוכלו לדעת כמה בדיוק אנשים ענו לסקר שלכם מתוך כלל הלקוחות שלכם. כדי לעודד את הלקוחות לענות לסקר, ניתן להציע להם קופון או הטבה כלשהי בקנייה הבאה. כך תרוויחו שתי ציפורים במכה אחת.

קבלו מאיתנו 10% הנחה על כל הכרטיסי ביקור באתר. בהקלדת קוד קופון blog10.

שיפור חווית לקוח
חווית הלקוח היא חשובה מאוד לצמיחת העסק שלכם, במיוחד בעידן שבו כל לקוח יכול לשתף את הביקור שלו ברשתות החברתיות. מדבקות QR יכולות לעזור לכם לשפר את חווית הלקוח שלכם בדרכים רבות. לדוגמה, מוזיאונים ואתרי אטרקציות רבים מדביקים קודי QR בשילוט ובפוסטרים שבמקום. המדבקות יכולות לקשר את המבקרים לסרטוני וידאו מרתקים, למידע נוסף על המוצגים ולמפות שעוזרות להתמצא בחללים השונים במוזיאון. בנוסף, ניתן להשתמש במדבקות QR כדי למשוך לקוחות לשחק במשחקים אינטראקטיביים.

אצלנו ב-PIX תוכלו להדפיס אונליין מדבקות QR איכותיות בהתאמה אישית לעסק שלכם. תוכלו לבחור את הגודל המתאים של המדבקה לפי הצרכים שלכם, ולהדפיס את המדבקות לשימושים שונים על גבי שלל מוצרי דפוס – כל זאת מבלי לצאת מהבית. הדפסת מדבקות QR ב-PIX היא תהליך פשוט, מהיר ונוח שיסייע מאוד לקידום העסק שלכם.

תגיות: , ,

מאמרים קשורים

מוצרי דפוס מאתר - PIX
איך לעצב לוגו בלתי נשכח?
תפריט