5 טעויות נפוצות בעיצוב מוצרי דפוס לעסק

1
גרפיקה עמוסה מדי
עיצוב הכולל מספר גופנים בגדלים ובסגנונות שונים, עם עומס של תמונות וצבעוניות מוגזמת, עלול להוביל להסחת הדעת של קהל היעד מהמסרים השיווקיים שלכם. כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים חשוב להקפיד על עיצוב נעים לעין, אסתטי ונקי.
2
יותר מדי מסרים
מכירים את המשפט “תפסת מרובה לא תפסת”? אם העיצוב שלכם כולל מסרים רבים במקביל, אתם עלולים לגרום ללקוחות שלכם להתבלבל, והמסר העיקרי שברצונכם להעביר עלול ללכת לאיבוד. בחרו במסר אחד קצר וקולע, שיהיה ברור מאוד לקהל היעד ושיקדם את העסק שלכם. 
3
צבעים שאינם מתאימים
כשאתם ניגשים לעצב מוצר לעסק שלכם ישנה חשיבות רבה להתאמה בין סוג העסק והצבעים שתבחרו. עיצוב בצבעים שאינם תואמים את ערכי המותג עלולים ליצור חוויה שונה מזו שרציתם, להעביר מסר מבולבל, ולהוביל למוצרי דפוס שאינם אסתטיים לעין. לכן, הקפידו לבחור בצבעים המשקפים את ערכי העסק ומשתלבים היטב בצבעוניות של הלוגו שלכם.
4
פונט קטן ולא קריא
פונט קטן מדי ובלתי קריא ירחיק מכם את קהל היעד שלכם, ויצור חוויה שלילית בקרב הלקוחות. העיצוב חייב לכלול מסר ברור, והדרך להציג אותו היא באמצעות פונט בגודל מתאים, שיהיה נגיש גם ללקויי ראייה, ושיהיה נוח לקריאה. שימו לב שגם פונט גדול מדי עשוי להעביר חוויה לא נעימה לעין ולכן התאימו את גודל הפונט לגודל המוצר המודפס.
5
רזולוציה נמוכה ולא מתאימה לדפוס
כאשר מעבירים קובץ לדפוס, אתם חייבים לוודא שהוא בגודל המתאים למוצר הדפוס שבחרתם וברזולוציה גבוהה. אחרת, העיצוב והתמונה שבחרתם ייראו מרוחים ומטושטשים ויותירו רושם רע על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשוב לדעת כי לא כל תמונה מתאימה להדפסה, ומה שנראה נהדר במחשב עלול שלא להתאים לדפוס.
ב־PIX תוכלו לעצב בעצמכם את מוצרי הדפוס לעסק שלכם, בעזרת עורך גרפי פשוט וידידותי לכל משתמש. במידה ויש לכם כבר קובץ מוכן, אתם יכולים לעלות אותו לאתר בקלות. רק אל תשכחו לוודא שלא עשיתם בטעות אף אחת מהטעויות שמופיעות כאן.
קופון הנחה אתר - PIX

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט