5 סיבות להדפיס ב־PIX

1
כל פתרונות הדפוס במקום אחד
אצלנו ב־PIX תוכלו למצוא את כל השירותים באתר אחד, בקלות ובנוחות – משלב העיצוב ועד המשלוח. ב־PIX תוכלו למתג מגוון רחב של מוצרים: מוצרי דפוס, קד”מ וטקסטיל, והכל באתר אחד וללא צורך לפנות לספקים שונים.
2
פשוט מזמינים אונליין בכל זמן ומכל מקום
ב־PIX תוכלו לבצע הזמנה בכל שעה – 24/7, ללא המתנה למענה אנושי. מגוון רחב של מוצרים מחכים לכם באתר וכל שנותר הוא לבחור, לעצב אונליין או להעלות קובץ מוכן, ולבצע הזמנה. מכל מקום ובכל זמן.
3
חסכון בזמן מבלי לצאת מפתח הדלת
אין צורך לבזבז זמן יקר על הגעה לבית דפוס, המתנה להצעות מחיר או התרוצצות בין ספקים שונים. אצלנו תוכלו להדפיס כל מה שתרצו מבלי לצאת מהמשרד או מהבית, בקלות ובנוחות דרך אתר האינטרנט שלנו. אתם מבצעים הזמנה באתר, בעיצוב אישי ועם הלוגו שלכם ואנו נדפיס ונשלח הכל עד פתח הדלת.
4
מחירים מעולים זמינים בכל רגע באתר
אצלנו ב־PIX כל המחירים מוצגים בשקיפות מלאה באתר, ואין צורך להמתין לקבלת הצעת מחיר. אם אתם זקוקים להצעת מחיר מסודרת לצורך ניהול החשבונות של העסק שלכם, תמיד תוכלו להוריד מסמך הצעת מחיר אצלנו באתר בלחיצת כפתור.
5
חנות דפוס אינטרנטית המובילה בישראל
אתר PIX הוא מהחלוצים בישראל במתן פתרונות דפוס אונליין, עם עורך גרפי לעיצוב עצמי וחנות אינטרנטית מובילה. מאחורי האתר עומד דפוס בארי – בית הדפוס הגדול והחדשני ביותר בישראל, כבר למעלה מ-70 שנה. ב־PIX אנחנו מצעידים את עולם הדפוס עוד צעד קדימה ומנגישים אותו לכל בעל עסק בישראל, מקטן ועד גדול..
קופון הנחה אתר - PIX

תגובה 1. Leave new

מעיין יוסף
אפריל 11, 2023 7:51 am

מאוד מעניין , האם אפשר ליצור קשר טלפוני ?

הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט