כרטיס ביקור – לא מה שחשבתם: 5 דרכים יצירתיות לשימוש בכרטיסי ביקור

מכרטיסיית ניקובים, דרך קלפי השראה ועד לוח שנה – כל הדרכים היצירתיות לשימוש בכרטיסי ביקור.

עסקים קטנים וגדולים כאחד זקוקים לכרטיס ביקור. זהו למעשה תעודת הזהות של העסק, והוא חלק הכרחי ממיתוג העסק והשיווק שלו. הכרטיס כולל את פרטי הקשר, כמו טלפון, מייל, כתובת ואתר אינטרנט, כך שהלקוחות תמיד יכולים לשלוף את הכרטיס מהתיק או הארנק וליצור עמנו קשר. כרטיס הביקור מסייע ליצירת קשרים עסקיים – הוא מהווה תזכורת לעסק שלכם ולשירותים או למוצרים שאתם מספקים ויש לו תפקיד חשוב בקידום העסק.

גם בעידן הדיגיטלי של ימינו, יש צורך בכרטיסי ביקור פיזיים ומודפסים. במקום לשלוח את הלקוח “לחפש אותנו בגוגל”. תוכלו לחלק לו כרטיס ביקור. אין כמו הנוחות של כרטיס הביקור שנמצא תמיד בהישג יד ומאפשר ללקוחות לעיין בו בכל עת. קל מאוד לחלק אותו ללקוחות, והוא אידיאלי במיוחד אם ברצונכם לחלק אותו באירועים ובכנסים. בנוסף, כרטיס ביקור מודפס משדר יחס אישי שהלקוחות שלכם זקוקים לו.

כרטיסי ביקור

אבל זהו לא השימוש היחיד בכרטיס ביקור. בתי עסק רבים מבינים שאפשר להשתמש בכרטיס הביקור המסורתי גם בדרכים יצירתיות ולעשות בו שימושים נוספים וייחודים.
בעזרת שימוש מקורי בכרטיס הביקור שלכם, תצליחו לבלוט בתחום שלכם, לעורר את תשומת לבם של הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים, למשוך אותם לחזור אליכם וכך להגדיל את המכירות. אז הנה לפניכם כמה אפשרויות שיהפכו את כרטיס הביקור שלכם מעבר לסתם עוד כרטיס ביקור.

קלפי השראה
אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות אלו קלפי השראה. מדובר על חבילת קלפים מעוצבת כשכל קלף מכיל מסר מעצים, מחזק וחכם – מעין תזכורת לדברים שבאמת חשובים בחיים שלנו. כל עסק יכול להדפיס קלפי השראה כאלו עם מסרים הרלוונטים לתחום שלו ושמתחברים לחזון של העסק. כדאי מאוד להדפיס כרטיסי ביקור שמשמשים גם כקלפי השראה. כך תוכלו להותיר רושם רב על הלקוחות שלכם, וכרטיס הביקור שלכם ילווה אותם גם בלב ובמחשבות.

קלפי השראה

סימניה
דרך נוספת לשדרג את כרטיס הביקור הסטנדרטי הוא להדפיס אותו בעיצוב של סימניה. סימניות לספר הן מוצר שימושי עבור קוראי ספרים, והן מתאימות במיוחד אם העסק שלכם רלוונטי לתחום. כך, בכל פעם שהלקוח שלכם יצלול לתוך הספר שלו, הוא יקבל תזכורת מתמדת לעסק שלכם והדבר יעודד אותו לחזור אליכם. גאוני, לא?

כרטיסיית ניקובים
אין כמו ללכת לבית הקפה האהוב עליכם, להציג את כרטיסיית הניקובים שלכם ולקבל קפה בחינם. כרטיסיית ניקובים היא דרך נהדרת למשוך את הלקוחות לחזור אליכם באמצעות תגמול קטן. היא כוללת בדרך כלל בין 6 ל-10 חותמות או ניקובים, כך שלאחר ניקוב כל הכרטיס הלקוח יקבל מכם מוצר או טיפול במתנה. כרטיסייה כזאת מתאימה למגוון רחב של עסקים: מסעדות, בתי קפה, מכון קוסמטי, מכון כושר, מרכז אימון אישי, מספרה, ספא ואפילו שירותי ניקוי מכוניות יכולים להעניק ללקוחותיהם כרטיסייה כזאת. מומלץ מאוד שכרטיסיית הניקובים שלכם תשמש גם ככרטיס ביקור, ושתכלול את פרטי הקשר שלכם ואת הלוגו. כך הנאמנות של הלקוחות למותג שלכם תתחזק ואתם צפויים ליהנות מגידול במכירות.

קופון כרטיס ביקור

טבלת מועדי טיפול
אם אתם עוסקים במתן טיפולים כמו פסיכולוגים, רופאי שיניים, קואוצ’רים, קוסמטיקאיות, רפלקסולוגים או מאמני כושר אישיים, כדאי להדפיס כרטיס ביקור שמכיל טבלה לכתיבת מועדי הטיפול הבאים. הכרטיס צריך לכלול את פרטי הקשר שלכם לצד טבלה קטנה. אפשר להדפיס בטבלה את ימות השבוע (ראשון-שבת), את התאריכים במספרים, את החודשים ואת השעות. הלקוח יוכל לסמן על גבי הכרטיס את מועד הטיפול הבא שתואם לו אצלכם. זוהי לא רק תזכורת שימושית עבור הלקוח על תאריך הטיפול הבא שלו, אלא גם תזכורת ללקוח על העסק שלכם.

טבלת מועדי טיפול

תג למוצרים שלכם
ניתן לייצר כרטיס ביקור מיוחד המשמש כתג למוצרים שלכם בחנות, בין אם מדובר בבגד, כרית או צעצוע לילדים. כל שעליכם לעשות הוא לנקב את כרטיס הביקור ולהוסיף לו שרוך אותו תקשרו למוצרים שלכם. בצד אחד של הכרטיס יופיע הלוגו שלכם ופרטי הקשר של החנות, ובצד השני יופיע המחיר של המוצר, הוראות כביסה ותיאור המוצר. כך, שגם לאחר הקנייה, הלקוח יישאר עם כרטיס ביקור שלכם שיזכיר לו את חווית השירות שקיבל.

אנחנו ב-PIX מזמינים אתכם להדפיס כרטיסי ביקור במגוון רחב של עיצובים מיוחדים, מפתיעים ושיגרמו ללקוחות שלכם לחייך. אצלנו תוכלו לעצב את כרטיסי הביקור שלכם אונליין מבלי לצאת מהבית.תוכלו לבחור את עיצוב הכרטיס, את הגודל שלו, את הגימור והטקסטורה שלו, לבחור את סוג הנייר ולבחור בין כרטיסי ביקור עומדים או שוכבים. עם כל כך הרבה אפשרויות, אין ספק שכרטיסי הביקור שלכם יהיו בלתי נשכחים.

קופון כרטיסי ביקור

מאמרים קשורים

אישה אוחזת במדבקה של אתר PIX
כל הדרכים היצירתיות להשתמש במדבקות שידביקו את הלקוחות לעסק שלכם
You are your own brand
כך תייצרו מיתוג מוצלח במינימום השקעה
תפריט