מיתוג יכול לעשות פלאים לעסק שלכם – למשוך לקוחות חדשים ולחזק את הנאמנות של הלקוחות הקיימים. אז איך עושים זאת מבלי להיכנס לחובות? כל התשובות במאמר הבא.

כך תייצרו מיתוג מוצלח במינימום השקעה

המילה “מותג” מתקשרת אלינו לחברות כמו קוקה קולה, נייק או אפל. אלו מותגים שהצליחו ליצור סביבם בידול ולחדור לתודעה של קהל יעד בכל העולם. הם עשו זאת באמצעות עבודת פרסום אינטנסיבית, אסטרטגיה שיווקית נכונה וגם מיתוג.

מיתוג מורכב משילוב של המילים “מותג” ו”תג” כשהכוונה היא לתיוג של מוצר. המטרה של תהליך המיתוג היא לעורר רגשות חיובים בקרב קהל היעד של העסק, להעביר להם מסרים ברורים על ערכי החברה ולמשוך לרכוש את המוצרים והשירותים שלו. הדרך לעשות זאת היא באמצעות גיבוש זהות ויזואלית לעסק. זהות זאת כוללת את כל האלמנטים החזותיים – הלוגו של החברה, הסלוגן שלה, אריזות המוצרים, השילוט בבית העסק ועוד. כל אלו יכולים להפוך את העסק שלכם למותג.

קופון 10% הנחה - מיתוג מחדש

מדוע חשוב להשקיע במיתוג?

מיתוג הוא קריטי להצלחת העסק שלכם. הוא יכול לשנות את האופן שבו אנשים תופסים את המותג שלכם, לחזק את תחושת החיבור של הלקוחות למותג, להעלות את הערך של המוצרים או השירותים שאתם מספקים ולתרום לגידול במכירות. עסק שאין לו מיתוג עלול שלא לעמוד בתחרות הגדולה, לאבד את הלקוחות שלו לטובת המתחרים ולא ישרוד לאורך זמן.

עסקים רבים חוששים לערוך שינויים ולשנות את המיתוג שלהם. הם מפחדים שיצטרכו להשקיע כספים רבים על מתיחת פנים לעסק, לבצע שיפוצים במקום או להשקיע הון עתק על פרסום. הבשורה המשמחת היא שניתן לערוך שינויים בטווח קצר ולבצע מיתוג מחדש במינימום השקעה כלכלית.

באמצעות מוצרים שונים הכרוכים בעלות נמוכה תוכלו ליצור מיתוג מנצח:

מוצרי דפוס מאתר פיקס

אריזות ממותגות
המפגש הראשון של הלקוח עם המוצרים שלכם מתחיל באריזה. כאשר הלקוח מקבל את המוצר לביתו, האריזה של המוצר חייבת להיות ממותגת. עליה לכלול את הלוגו, הסלוגן והצבעים המזוהים עם המותג שלכם. באמצעות אריזות ממותגות תוכלו להעביר מסרים שיווקיים ללקוחות שלכם, לעורר בהם ציפייה והתרגשות לקראת פתיחת האריזה ולהפוך את חווית הרכישה שלהם למושלמת. אצלנו ב-PIX תוכלו לעצב ולהדפיס קופסאות קרטון ממותגות ושקיות נייר ממותגות. הלקוחות לרוב נוהגים להשתמש באריזות האלו גם לאחר הפתיחה, לארוז בהם חפצים, ולקחת אותם ממקום למקום, כך שלקוחות פוטנציאליים אחרים צפויים להיחשף אליהם. בכך, האריזות הממותגות של המוצרים מהוות מעין פרסומת שתעזור מאוד להגדיל את ההכנסות שלכם.
עוד נוסיף כי מאז הקורונה שהובילה לסגרים ובידודים, עולם המשלוחים רק הלך והתפתח. יותר ויותר אנשים מזמינים משלוחים במקום לצאת מהבית ולהגיע לחנות הפיזית, כך שיש שימוש נרחב באריזות ממותגות.

אריזות ממותגות מאתר - PIX

מדבקות
מדבקות הן דרך נהדרת למתג את העסק שלכם בעלות נמוכה. הן מוסיפות טאץ’ אישי עם קריצה, וניתן לעשות בהן מגוון שימושים: להדביק אותן על המוצרים ועל האריזות, להדביק אותן על חלונות ראווה בבית העסק שלכם או על רכבי החברה שלכם. אצלנו ב-PIX תוכלו להדפיס מגוון מדבקות בכל הצבעים והצורות. המדבקות שלנו מודפסות על גבי ויניל איכותי, שקל להדביק אותו ומחזיק לאורך זמן.

מוצרי דפוס

מוצרי שילוט
שילוט לעסק הוא אמצעי פרסום ותיק שממשיך להיות פופולרי לאורך שנים. השילוט עוזר למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים, מסייע ללקוחות הפוטנציאליים לאתר את בית העסק שלכם, מבשר על מבצעים או מוצרים חדשים, ומושך את קהל היעד להגיע אליכם. אנחנו ב-PIX מציעים מגוון רחב של סוגי שלטים ופוסטרים שיחזקו את המיתוג של העסק וישפרו את הנראות שלו. בין היתר תוכלו לבצע דרך האתר שלנו הדפסה על קנבס, הדפסה על קאפה, הדפסת תמונה ממוסגרת, הדפסה על אוקבונד (משטח אלומיניום מרובד), הדפסת רול אפ, הדפסת פוסטר נייר, הדפסת שלט שמשונית, הדפסה על PVC והדפסה על פרספקס .

מוצרי פרסום
דרך נוספת ויעילה במיוחד ליצירת מיתוג ולחיבור של הלקוחות עם העסק שלכם, היא באמצעות מוצרי פרסום. אלו מעין מתנות קטנות וממותגות שניתן לחלק ללקוחות שלכם בעת קנייה או אפילו כאשר הם רק מבקרים בבית העסק שלכם. לא רק שמתנות כאלו יעוררו בלקוחות שלכם רגשות חיוביים כלפי המותג שלכם ויגבירו את שביעות הרצון שלהם מהשירות שלכם, הרי שהם גם אמצעי שיווק אפקטיבי במיוחד – מדובר בחפצים שימושיים, כך שהלקוח יכול לעשות בהם שימוש לעיתים קרובות. בכל שימוש שכזה, אנשים אחרים עשויים להיחשף למוצרים שלכם וכך להכיר את העסק שלכם ולפנות אליכם. לכן, מוצרי פרסום מהווים שגריר של המותג שלכם שיכול לעזור להרחבת קהל הלקוחות שלכם. אנחנו ב-PIX מציעים מגוון רחב של מוצרים עליהם תוכלו להדפיס את המיתוג שלכם כמו חולצות ממותגות, כובעים, עטים, בקבוקים, כוסות ועוד.

לסיכום, בעולם שמוצף במתחרים ומסרים שיווקיים, אתם חייבים לבלוט מעל כולם. הדרך לעשות זאת היא באמצעות מיתוג נכון שישפר את חווית הלקוח ויעניק לכם יתרון מול המתחרים שלכם. בעזרת המיתוג הלקוחות שלכם יתפסו את המוצרים והשירותים שלכם כאיכותיים, ואתם תיהנו מהצלחת העסק.

קופון הנחה אתר - PIX

מאמרים קשורים

כרטיס ניקוב מאתר פיקס
כרטיס ביקור – לא מה שחשבתם: 5 דרכים יצירתיות לשימוש בכרטיסי ביקור
שלט לעסק
רוצים לשפר את נראות העסק שלכם? כל פתרונות השילוט שאתם חייבים לאמץ
תפריט