רוצים לשפר את נראות העסק שלכם? כל פתרונות השילוט שאתם חייבים לאמץ

זה הזמן לערוך שינויים ולרענן את העסק. תתפלאו, אבל גם בתקציב מצומצם ניתן לעשות זאת באמצעות פתרונות שילוט לעסק.

המחזאי ג’ורג’ ברנרד שו – אחד מאנשי התרבות המשפיעים של המאה, אמר כי “התקדמות אינה אפשרית ללא שינוי”. ואכן, אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם אתם חייבים לערוך מדי פעם שינויים. כעת, כשהחלה שנה חדשה, זה בדיוק הזמן לחשוב כיצד לרענן את העסק שלכם.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיפור הנראות של העסק. בתי עסקים שהחזות שלהם אינה מושכת והם נבלעים בין עסקים אחרים, עלולים להיכשל. אין זה אומר שאתם חייבים להוציא הון עתק על השכרת מקום חדש לעסק שלכם או שיפוץ מהיסוד. אם אתם חוששים לערוך שינויים מרחיקי לכת מכיוון שיש לכם תקציב מצומצם, הסירו דאגה מלבכם. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובאמצעות שינויים קטנים תוכלו לשנות ולשדרג את העסק שלכם. אז איך עושים את זה? באמצעות מגוון של פתרונות שילוט כמו אלו שלפניכם:

קופון 10% הנחה

הדפסת רול אפ
רול אפ זהו פוסטר הכולל מעמד, אותו ניתן להציב במקומות שונים – בכניסה לבית העסק שלכם, באירועי חברה, בכנסים ובנקודות המכירה. הוא יכול לעמוד בחזית או ברקע והתפקיד שלו הוא להעביר מסרים, לשווק ולקדם את העסק שלכם מול העוברים והשבים. אנחנו ב-PIX מציעים לכם להדפיס מגוון רולאפים בגדלים שונים ובשלל עיצובים. תוכלו לבחור עיצוב מתוך תבניות העיצוב הקיימות אצלנו, לעצב רול אפ אונליין או להעלות עיצוב אישי קיים. הרולאפים יגיעו אליכם בכמות הנדרשת ולפי לוחות הזמנים שמתאימים לכם. רול אפ יסייע לכם להעביר את המסרים שלכם לקהל היעד בעלות זולה.

שלט רול אפ - בית קפה

הדפסה על קנבס
קנבס זהו בד קשיח, טבעי וחזק, שעליו ניתן להדפיס שלל תמונות וציורים. איכות ההדפסה על הקנבס היא איכותית מאוד והצבעים המקוריים של התמונה נשמרים לחלוטין. ניתן להדפיס תמונה כלשהי הממחישה את העסק שלכם, את המוצרים או את השירותים שאתם מספקים, ולתלות את הקנבס בבית העסק שלכם. תוכלו להדפיס אצלנו קנבס במגוון גדלים בהתאמה אישית מלאה לצרכים והדרישות שלכם.

שלט לעסק

הדפסה על קאפה
אם אתם מתכננים להגיע לכנס מקצועי, להשתתף בתערוכה המציגה עסקים בתחום שלכם או לערוך אירוע חברה, אתם חייבים להגיע עם קאפה. זהו שלט חזק מאוד ועמיד שעשוי מפלסטיק מוקצף. בשל החומר הייחודי ממנו היא עשויה, הקאפה היא קלה מאוד לנשיאה, כך שתוכלו לקחת אותה לכל מקום. ניתן להדפיס עליה תמונות, לוגו, סלוגן, מידע על המוצרים או השירותים שלכם ועוד. אצלנו ב-PIX תוכלו להדפיס קאפות במגוון גדלים ועיצובים ובמחירים שווים לכל כיס.

הדפסה על שלט שמשונית
אם יש שלט שלא תוכלו לפספס זהו שלט שמשונית. מדובר בשלט גדול במיוחד, בולט לעין שימשוך את הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם לפנות אליכם. תוכלו לתלות את השמשונית בכנסים ובירידים, לתלות אותה מעל בית העסק שלכם או בקרבת בית העסק כשילוט חוצות. השמשונית אידיאלית כרך לצאת בהכרזה ובשורה חדשה הקשורה לעסק שלכם, כמו פתיחה מחודשת, מבצעים או אירועי מכירות מיוחדים. אנחנו ב-PIX מזמינים אתכם להדפיס שמשונית באופן עצמאי ללא צורך בידע מוקדם, ולקבל שלט שמשונית בולט, חזק ועמיד במיוחד שירים את העסק שלכם לגבהים.

שלט משרד עורכי דין

הדפסה על פוסטר נייר
אחד מאמצעי השיווק הנפוצים והוותיקים ביותר זהו פוסטר נייר. ב-PIX תוכלו להדפיס בקלות ובמהירות פוסטר נייר בכל גודל שתרצו, ובעיצוב לבחירתכם. ניתן לתלות את הפוסטר אצלכם בבית העסק, בלוחות מודעות שונים, בכנסים ובתערוכות, ובנקודות מכירה. הפוסטר יסייע לחיזוק המיתוג שלכם, לשיווק העסק שלכם ולקידום המטרה שלשמה התכנסנו – שיפור הנראות של העסק.

הדפסה על פרספקס
אתם מחפשים שילוט שבאמת ילכוד את תשומת הלב של המבקרים בעסק ושל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? כדאי שתכירו את הפרספקס. פרספקס, או בשמו השני זכוכית אקרילית, זהו חומר פלסטי קשיח. אם בעבר הפרספקס היה נחשב יקר מאוד להדפסה, אחרי שבזכות התפתחות הטכנולוגיה המחיר של הדפסה על פרספקס ירד. בהתאם לכך, נוצר ביקוש רב לשלטי פרספקס שקל מאוד לקחת אותם ממקום למקום, הם עמידים ויוצרים תמונה מוארת עם חדות ועומק. ניתן להדפיס אצלנו ב-PIX שלטי פרספקס איכותיים אותם תוכלו לתלות במשרד שלכם, בבית העסק, בביתני תערוכה או באולמות תצוגה.

הדפסה על PVC
הידעתם? תקליטי ויניל שבעבר היו פופולריים מאוד, עשויים מחומר הנקרא PVC. PVC (פוליוויניל כלוריד) זהו חומר גמיש ופלסטי, שמלבד היותו משמש לייצור תקליטי ויניל הוא אידיאלי גם כשילוט לעסק שלכם. באמצעות מדפסת דיגיטלית משוכללת ניתן להדפיס משטחי PVC שלהם יתרונות רבים: התמונה שמתקבלת היא בעלת נראות ויזואלית מרהיבה שעמידה לאורך זמן. בנוסף, המשטח הוא קל מאוד, כך שתוכלו לשאת אותו לאירועים וכנסים בקלות רבה.

קופון הנחה אתר - PIX

מאמרים קשורים

You are your own brand
כך תייצרו מיתוג מוצלח במינימום השקעה
הקמת חנות אונליין
5 עובדות על העסקים שמדפיסים ב־PIX
תפריט