האם גם בפרסום הדפוס גובר על דיגיטל? הקאמבק הגדול של שיווק אופליין

עסקים גדולים וקטנים בוחרים במקרים רבים להתמקד בשיווק דיגיטלי, מאחר ומדובר בפלטפורמה נוחה וזמינה מאד. כתוצאה מכך, הם מזניחים את שיווק האופליין שנראה להם פתאום מיושן. בכתבה הבאה בחרנו לפרט את כל היתרונות של שיווק באמצעות מוצרי דפוס ופרסום ולהסביר למה זה חשוב לא פחות ובמקרים מסוימים אפילו יותר, מדיגיטל, בשילוב של מספר רעיונות איך לעשות זאת נכון.

לפעמים נדמה שאנחנו חיים בעידן בו כל השיווק מתבצע ברשת. כבר שכחנו שרק לפני כמה שנים העסקים וגם הארגונים הגדולים עדיין השתמשו לא במעט אירועי נטוורקינג, שלטי חוצות, עלונים וברושורים, כדי לפרסם את המוצרים ואת השירותים שלהם. עם התחזקות האינטרנט רוב הארגונים והעסקים עברו לפרסום מאסיבי און-ליין, ובצדק – מדובר באמצעי נוח וזמין, שלרוב לא דורש הוצאות גבוהות, אבל עדיין, עם כל הכבוד לקדמה, היום כבר ברור שלפרסום אונליין יש יתרונות רבים: נגישות, זמינות, דיוק ויכולת למדוד ביצועים, אך עם זאת הוא לא תחליף אלא פתרון משלים לפעילות השיווקית של כל עסק ולכן חשוב מאד לזכור להקדיש לשיווק אופליין, כגון פליירים, כרטיסי ביקור, מתנות ממותגות ועוד.
קופון הנחה אתר - PIX

אין תחליף לתקשורת פנים אל פנים

לשיווק און-ליין יש הרבה יתרונות, אבל החיסרון הבולט שלו היא אי-היכולת לדבר עם הלקוח פנים אל פנים. זה לא סוד, שהשופינג כבר מזמן הפך לאמוציונלי והרבה פעמים אנחנו מתפתים לקנות בדיוק את המוצר הזה שראינו לפני כן בפייסבוק או באינסטגרם.

אבל, עם כל היעילות והנוחות, התקשורת הבינאישית לוקחת את שיווק האון-ליין בהליכה. אין תחליף לסמול טוק עם אדם שנכנס באופן אקראי לחנות שלך או פגישה באירוע נטוורקינג שפתאום גורמת לשני הצדדים לגלות על עצמם צדדים שלעולם לא היו נחשפים און ליין. נוסיף למשוואה הזו החלפה של כרטיסי ביקור או השאלת עט עם לוגו – וקיבלנו קשר.

מערכת היחסים שנוצרת בעקבות פעילות שיווקית אופליין פעמים רבות מחייבת יותר, כי היא כוללת תקשורת פנים מול פנים. היא הופכת את הלקוח לשגריר של העסק בעולם וברור לכולנו כמה זה חשוב, מה שמוביל לאותנו לסעיף הבא.

מוצרי דפוס ממותגים

לעודד פרסום מפה לאוזן בקלות

כשהלקוחות שלך נושאים בגאון את הלוגו שלך על חולצה, תיק, מחברת או עט, הם עוזרים לך להפיץ את העסק שלך הלאה. וזה בדיוק מה שהעסק שלך צריך.

אין ספק שפרסום מפה לאוזן הוא סוג הפרסום הכי אפקטיבי ומוערך שקיים, והוא גם חינמי לחלוטין. ברגע שמתחילים להמליץ על העסק שלך בין חברים, זה סימן שנבנית סביבך קהילה נאמנה של לקוחות – קיימים ופוטנציאליים. כשהעסק שלך מעניק ללקוחות חוויה חיובית ובלתי נשכחת, הם ירצו לספר לחברים שלהם על כך. לאחר מכן, כשאותו חבר או חברה יחפשו שירות או מוצר שהעסק שלך מציע, הם מראש יעדיפו אותך על פני המתחרים, בגלל אותה המלצה. לכן, כדאי מאד לחשוב כיצד עוד אפשר לעודד שיווק מפה לאוזן – אולי לחלק ללקוחות ולעובדים מגנטים, מדבקות לאוטו, עטים, בקבוקים ממותגים או לפרסם בעזרת הדפסת חולצות עם הלוגו שלך.

מוצרים ממותגים

שיווק אופליין מאפשר לך להגיע ליותר אנשים ממה שחשבת

גם אם נראה לך שכולם נמצאים היום ברשת, במציאות עדיין יש לא מעט אנשים שלא יושבים כל היום באינטרנט. למשל, אם המוצר או השירות שלך פונים לאוכלוסייה מבוגרת, פשוט חייבים לפתח גם אסטרטגיית אופליין אפקטיבית כדי להגיע אליהם. אפשר לעשות זאת על ידי שימוש בפליירים, מחברות, רולאפים ומוצרי קד”מ אחרים.

מחברות ממותגות

לחבר אלייך צרכנים ולהיות חלק מהקהילה

הכוח שיש לפרסום באמצעות פליירים, מגנטים או תלי דלת הוא כוח אדיר שבאמצעותו ניתן להגיע לקהל רחב יותר במהירות ובזול. במיוחד אם המותג שלך מקומי – למשל מספרה, מכון יופי, מסעדה או מכבסה, חלוקה של פליירים או מגנטים בשכונה תעשה עבודה מצוינת ותגיע ישירות לקהל היעד הנכון והמדויק לכם. ואם תוסיפו גם הנחה או מבצע הלקוחות שלכם ישמרו את המגנט או הפלייר וכך יזכרו אתכם עוד יותר.

שיווק אופליין - תלי דלת
עכשיו, כשקראתם את הכל, אין ספק שהצלחנו לשכנע אתכם, כמה פרסום באמצעות מוצרי דפוס ומוצרי קד”מ חשוב לכל עסק, איזה ערך מוסף יש לו ולמה במקרים רבים הוא אפילו מהווה יתרון משמעותי על פני מתחרים. כך שבפעם הבאה שתרצו לשווק ולפרסם את העסק שלכם בקלות ובמהירות תדעו מה הדרך הנכונה לעשות זאת.
ב-PIX תוכלו להדפיס ולמתג את כל מה שהעסק שלכם צריך בכמה קליקים ובמשלוח עד פתח הדלת.
קופון הנחה אתר - PIX

מאמרים קשורים

דוגמאות לפליירים מאתר PIX
המדריך המלא לפלייר המושלם!
תפריט