טרנדים בעולם הדפוס

ענף הדפוס ממשיך להתחדש עם טרנדים שונים כמו הדפסה ירוקה, הדפסת תלת מימד והדפסה של כל סוגי חומרי הגלם הקיימים בשוק – לפניכם כל מה שרציתם לדעת על הטרנדים הלוהטים בעולם הדפוס


“הדפוס מת”. ייתכן ששמעתם את ההצהרה הזאת בשנים האחרונות, אך הדפוס הדיגיטלי הוכיח שהדפוס כאן כדי להישאר. ענף הדפוס לא מפסיק להתחדש ולהתפתח, עם שלל טכנולוגיות הדפסה מתקדמות שנותנות מענה לעסקים ולאנשים פרטיים. ממש כמו תחומים אחרים, גם תעשיית הדפוס מתאימה את עצמה למאה ה-21 בזכות הדפוס הדיגיטלי. בעבר היה שימוש במכונות דפוס כבדות ומיושנות עם מגבלות שונות, כמו גודל המוצר המודפס. כיום הדפוס הדיגיטלי, המבוסס על העברת קובץ מהמחשב אל מכונת ההדפסה, מאפשר להדפיס הכל במהירות רבה, בנוחות ובקלות. אז הנה לפניכם כמה מהטרנדים החמים של הדפוס הדיגיטלי:

הדפסה על מגוון חומרי גלם
בזכות טכנולוגיות ההדפסה החכמות והמכונות המשוכללות של ימינו ניתן להדפיס מגוון מוצרים כמו אריזות, מדבקות, חולצות, פליירים וברושורים ועל מגוון רחב של חומרי גלם כגון קנבס, אלומיניום, עץ, פלסטיק, זכוכית, בד וכמובן נייר. אפשר להדפיס הדפסות צבעוניות, בשחור לבן ובצבעים זוהרים וההדפסה יוצאת איכותית ממש כמו בשלט חוצות ובגימור מדויק וחד.

הדפסת אריזות מעוצבות
חלפו הימים בהם עסקים הציעו מוצרים באריזות חומות ומשעממות. שוק האריזות נמצא בצמיחה, וכיום ישנה עלייה בביקוש לאריזות מעוצבות המבוססות על מיתוג והשפה השיווקית של העסק. אריזות מעוצבות מבדלות את העסק מעסקים מתחרים, מושכות את העין של הלקוחות ומבטיחות שהמוצרים שלכם יהיו בלתי נשכחים.

אריזות ממותגות מאתר - PIX

הדפסה ירוקה
עם עליית המודעות להתחממות הגלובלית, החלו בתי הדפוס לאמץ הדפסה ידידותית לסביבה. כיום ניתן להדפיס על נייר ממוחזר ובהתאם לתקנים ידידותיים לסביבה. מכונות ההדפסה הפכו עם השנים לירוקות יותר, והן מאופיינות בחיסכון בחשמל ואנרגיה. כך ניתן להדפיס מוצרים שונים תוך צמצום הנזק לכדור הארץ שלנו.

הדפסת תלת מימד
בשנים האחרונות התגבר השימוש בהדפסת תלת מימד. זוהי שיטה שבה מדפיסים חלקים פיזיים באמצעות קובץ תלת מימדי שנשלח מהמחשב למדפסת תלת מימד. המדפסת מדפיסה את החלק בהתאם להוראות הפריסה של המודל, ובונה אותו שכבה אחר שכבה. כיום, ישנם מוצרים רבים ניתן להדפיס בתלת מימד כגון דגמי בניינים, מכשירים רפואיים, חלקים למטוסים, תכשיטים, חלקים לרובוטים, כלי נשק, אבטיפוס של מוצרים חדשניים ואפשר אפילו להדפיס שתלים ופרוטזות.

3D Logo

מדפסות כף יד
אחד החידושים בתחום המדפסות הביתיות הוא מדפסת כף יד. זוהי מדפסת קטנה במיוחד שפועלת בהזרקת דיו. כאשר אתם מעוניינים להדפיס, כל שעליכם לעשות הוא להעביר את מדפסת כף היד מצד לצד על גבי המשטח שעליו ברצונכם להדפיס. ניתן להדפיס על מגוון חומרי גלם בנוחות רבה.

מכונות כריכה ולמינציה מתקדמות
לצד מכונות הדפסה בתלת מימד ומדפסות כף יד, כדאי שתכירו גם את מכונות הכריכה והלמינציה המתקדמות. אלו מכונות משוכללות לניילון של דפים הכוללות אופציית הגדר תכנית הדפסה מראש באמצעות שימוש במסך מגע. המכונות, שמשמשות להדפסה של מוצרי דפוס בהיקפים גדולים, מסוגלות לבצע מגוון פעולות באופן אוטומטי כמו חיתוך דפים, תלישת דפים, הזנת דפים חדשים ויישור דפים.

מחברות ממותגות

מה צפוי לנו בעולם הדפוס בשנים הקרובות?
הדפסה רחוקה מלהיות נחלת העבר, ועתיד עולם הדפוס צפוי להיות מזהיר ומרגש. הערכה היא שהדפסה ירוקה תתחזק, וייעשה שימוש נרחב יותר בנייר ממוחזר ובמכונות הדפסה ירוקות שיאפשרו לחסוך 400 אלף פסולת מדי שנה. בנוסף לכך, הדפסת תלת מימד תהפוך להיות מתקדמת, משתלמת ונגישה יותר. בזכות ההתקדמות הזאת, אנו נוכל להדפיס מוצרים בתלת מימד מבלי לצאת מהבית. פיתוח נוסף שעובדים עליו בימים אלו הוא הדפסה פוטונית ודיו מוליך. זוהי הדפסה המבוססת על דיו בלתי נראה, שיעילה במיוחד למניעת זיוף מסמכים. דיו מוליך מאפשר גם ליצור כרזות ואריזות המבוססות על מסך מגע.

דפוס בארי המוביל את מהפכות הדפוס
קשה לחזות במדויק מה יחכה לנו בשנים הקרובות בעולם הדפוס, אך מה שבטוח הוא ש”דפוס בארי” ימשיך להוביל את מהפכות הדפוס בארץ ובעולם. בית דפוס בארי, שהוקם לפני 70 שנה, עבר תהפוכות של ממש במהלך השנים. מבית דפוס מסורתי שהתמחה בהדפסת טפסים, ספרים ותוויות, כיום הוא נחשב בית דפוס דיגיטלי וחכם המתמחה בהדפסת כרטיסים, שוברים, שיקים וחשבונות. בעקבות השינויים בעולם הדפוס, הקימו בדפוס בארי את PIX – בית דפוס אונליין המאפשר לכל אחד להדפיס בקלות מוצרי פרסום וקידום מכירות, ביגוד וטקסטיל, אלבומי תמונות, פוסטרים ושילוט ומוצרי דפוס כמו פליירים וברושורים, מדבקות ממותגות והזמנות לאירועים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהזמין בעצמכם מוצרי דפוס לעסק בקלות ובמהירות, הכל אונליין ומבלי ללכת לבית דפוס.

קופון הנחה אתר - PIX

מאמרים קשורים

פליירים וברושורים
מה ההבדל בין פליירים לברושורים?
עובדים מבלים במשרד
מיתוג מעסיק – כך תהפכו את הארגון שלכם לנחשק
תפריט