העובדים שלך הם סוכני המכירות הטובים ביותר!

חולצות מיוחדות בעיצוב אישי הפכו למאוד פופולאריות ואנחנו רואים אותן בכל מקום. בחתונות החתן וחבריו ילבשו חולצה עם כיתוב מצחיק. בימי הולדת / אירועים משפחתיים / גיוס ושחרור מהצבא המשפחה תדפיס חולצה עם תמונה של החוגג או עם כיתוב של משפט שמייצג את החוגג. תלמידים מבתי ספר, היוצאים לטיול שנתי, לרוב ייעצבו חולצה כיתתית משלהם. במשחקי כדורסל וכדורגל נראה את כל השחקנים לובשים חולצות ממותגות. וכמובן בתי עסק מכל תחום.
האם רק בעלי עסקים גדולים יכולים לממן זאת? בעבר כשבעלי עסקים חשבו לייצר חולצות ממותגות, לרוב הם החליטו לוותר בגלל המחיר המופרז שנדרש מהם לשלם. היום זה כבר ממש לא מהווה מכשול. כיום חולצות ממותגות לא עולות כמו בעבר ויכולות להתאים גם לעסקים קטנים ובינונים אשר רוצים להדפיס חולצות לעובדים או לאירועים מיוחדים.
ב-PIX תוכלו להיות בטוחים שבעלות נמוכה תשיגו איכות גבוהה עבור העובדים שלכם.

איזו תמורה החולצות הממותגות נותנות לבעלי העסקים?

כוח פרסומי: חולצות ממותגות מביאות פרסום בכל מקום וזמן. כשהעובדים יהיו בדרכם לעבודה הם יפרסמו את העסק שלכם ברחוב ואפילו באוטובוס ויהיו אנשי השיווק הפרטיים שלכם.

זיהוי של עובדי שירות: כאשר העובדים של העסק “מסומנים” כעובדים בחברה על ידי חולצות ממותגות, ללקוחות יותר נוח לגשת אליהם לבקשת עזרה.

נראות אחידה: כשכל העובדים לבושים באותו פריט לבוש זה משדר תחושה של עסק רציני ומקצועי.

חולצות לאירועי חברה

אירועים של חברות קטנות וגדולות קורות מספר פעמים בשנה. בחגים/ כנסים חברתיים/ וועדי עובדים/ ימי גיבוש/ ימי ספורט. כאשר בעלי עסקים מחליטים לייצר חולצות לעובדי החברה הם גורמים לעליית המורל בצוות, לשוויון בין כל העובדים ולחיבור משמעותי בין העובדים לחברה. עבורנו זה רק חולצה, עבור בעלי עסקים זה מסמל את העסק שלהם ומבדל אותו מאחרים.

חולצות מודפסות

חולצות עבור הלקוחות

לחלק חולצה ממותגת ללקוח זה תמיד רעיון טוב, כמתנה לחג או באירוע של החברה – חולצה בהחלט יכולה להיות מתנה טובה.

כיצד ניתן להבטיח שהלקוח אכן ישתמש בחולצה?

אם נתאים את סוג החולצה ללקוח נוכל להבטיח שהחולצה תהיה שימושית. למשל, מכון כושר שעושה יום מיוחד עבור המתאמנים שלו יחלק חולצות דרייפיט (מנדפות זיעה) וכך ניתן להבטיח שהמתאמן ילבש את החולצה בימי אימון נוספים ולא רק באותו היום הספציפי.

לא רק מכוני כושר יכולים לחלק חולצות דרייפיט אלא כל עסק באשר הוא, כשיש ללקוח שימוש בחולצה והוא יכול להשתמש בה לספורט או לצורך אחר הוא ישתמש בה בגלל האיכות ובעלי העסקים ירוויחו בתמורה פרסום לעסק.

חולצות ממותגות

למה דווקא PIX?

בעבר כאשר בעלי עסקים רצו לבצע הדפסה על חולצות עבור העסק שלהם הם היו פונים למעצב ובמקביל למפעל, אך כיום אין בזה צורך! ב-PIX תוכלו גם לעצב וגם להדפיס בקלות ובנוחות.

בדרך כלל כשמשלמים פחות מקבלים פחות אבל לא ב-PIX, האיכות הינה יוצאת מהכלל ומיוצרת במכשירים דיגיטליים המתקדמים ביותר בתחום. העלות היא בסיסית ומתאימה לכל בית עסק באשר הוא. הכיתוב לא ירד אחרי שתי כביסות והחולצות יחזיקו מעמד זמן רב.

סווטשירטים וקפוצ'ונים ממותגים

כיצד מעצבים את החולצות?

כאשר החלטתם לייצר חולצות עבור העסק שלכם, צריך לחשוב מה אתם רוצים שיתנוסס על גבי החולצה ולאיזו מטרה? ב-PIX תוכלו לעצב את החולצה בעצמכם או להעלות תמונה מוכנה של עיצוב לאתר ולהזמין. העיצוב עצמו לגמרי תלוי במה שאתם מחפשים ובמידה ואתם מתלבטים מה נכון ומה לא, PIX תמיד מוכנים לעזור לכם לגבש החלטה שנכונה לבית העסק הפרטי שלכם. ב-PIX חוסכים מכם גם את ההתעסקות המיותרת של איסוף החולצות ושולחים את החולצות ישירות אליכם.

חולצות ממותגות הינם רווח אדיר לחברה ולעובדים. לכן מגוון בתי עסק מכל התחומים בוחרים בחולצות ממותגות באיכות גבוהה ובמחיר נמוך. חולצות אלו יתרמו לכם גם בתוך העסק וגם מחוץ לו. ב-PIX מאמינים שאתם המעצבים הטובים ביותר עבור העסק שלכם!

מאמרים קשורים

מוצרי דפוס ממותגים
צבעוניות של מותגים מצליחים
רול אפ מאתר - PIX
רול אפ מנצח לעסק מנצח!
תפריט