עסקים ממותגים נראים PIX

ללמוד מעסקים אחרים זו דרך מצוינת לקבל השראה למיתוג העסק שלך.

צוות PIX מזמינים אתכם לצאת למסע ברחבי הארץ ולהכיר חלק מהלקוחות שבחרו להדפיס אונליין ב־PIX. פגשנו את רהיטי בוצ’רס, מאפיית מטרלו והקרמיקאית רינת בר נצר לשיחה קצרה ולמדנו כיצד מתחזקים עסק קטן ומה הם פתרונות הדפוס והמיתוג שהם אהבו באתר.

מפגש מרגש במדבר עם יוצרת מופלאה

מפגש מרגש במדבר עם יוצרת מופלאה

נסענו דרומה למדרשת בן גוריון על מנת לפגוש את רינת בר נצר, קרמיקאית מן המדבר. רינת יוצרת קרמיקה שימושית בעבודת יד והנוף האין סופי של המדבר מתבטא ביצירות שלה.

רינת הדפיסה דרך PIX מדבקות וגלויות אשר משמשות אותה לאריזה ולמשלוח. במפגש איתה היא סיפרה לנו שאחד הדברים שהיו לה מאוד נוחים ב־PIX זו האפשרות להזמין ביחידות בודדות ולא בכמויות גדולות. רינת מספרת שמצאה את עצמה בשעת לילה מאוחרת יושבת מול המחשב, מזמינה את מוצרי הדפוס והזמינות של האתר בכל שעה היא יתרון אדיר לעצמאיים.

רינת בר נצר - סטודיו לקרמיקה

“המליצו לי על PIX וגילית שלמרות היותי במדבר, זה מאוד נוח ופשוט כי הכל נעשה דרך האתר ואין צורך להגיע לבית הדפוס” רינת מוסיפה: “אני רוצה שמי שמקבל את הכלים ידע, שכל רגע בעשיית הכלי נעשה בחשיבה על הפרטים ו־PIX עוזרים לי להגשים את זה.”

לקוחות אתר פיקס

אנשים טובים באמצע הדרך

מהמדבר המשכנו לנגריה וסטודיו לעבודות בעץ וברזל ברמות השבים, שם פגשנו את אדם וליאון, האנשים שמאחורי רהיטי בוצ’רס. אדם וליאון סיפרו לנו כמה המיתוג חשוב ומופיע בכל השלבים של העשייה בעסק. “המותג שלנו נוכח בכל מקום, בכל שלב של היצירה – הצהרה עיצובית שמתחברת גם עם פילוסופיית חיים ונראות אחידה” מספר ליאון.

“ב־PIX בעצם יש מנעד מאוד גדול של מוצרים, אם זה רול אפ, כרטיס ביקור, לבוש ממותג, תמונות שמודפסות ונתלות בכל מיני מקומות בעסק. הרבה פעמים אנחנו יושבים ומחליטים שזהו, חודש הבא עושים איזשהו מבצע ועכשיו מהר מהר צריכים לארגן גרפיקה שתשדר את הדבר הזה, תעטוף את החנות” אדם מוסיף. “לפני PIX בעצם הייתי צריך למצוא ספק, לשלוח לו את הגרפיקה, להתחייב לכמות מסוימת… במקרה של PIX אפשר מהרגע להירגע להזמין, אני לא חייב להתחייב לכמות גדולה. אני מעלה את הגרפיקה שלי ומקבל את המחר ישירות לפנים”

יצאנו נפעמים מפריטי העץ והברזל המרהיבים של בוצ’רס והמשכנו ליעד הבא – הצפון הרחוק רחוק.

מוצרי דפוס - בוצ’רס
פלייסמנט - את יפה כמו קוראסון חמאה

הקרואסון הכי טעים שטעמנו נמצא למרגלות החרמון

הגענו לעין זיוון, למרגלות החרמון ושמחנו לגלות את נפלאות דפוס האונליין. כמה משמח לראות שמוצרי הדפוס שמודפסים בנגב המערבי מגיעים עד הצפון הכי רחוק שיש. ככה זה כשעושים הכל אונליין – אין חשיבות למיקום בית הדפוס.

בעין זיוון פגשנו את קרן ועדי ממאפיית מטרלו. עדי פרץ הקים את המאפייה הקטנה שהפכה לשם דבר בכל הארץ. “יש ימים שהתור פה של שעתיים, בן אדם שמוכן להשקיע מהטיול שלו שעה-שעתיים ולחכות בתור – זה הכי מחמיא שיש” אומר פרץ בהתרגשות.

“ב־PIX יש שילוב של משהו מאוד פשוט ויחד עם זאת גבוה, כמו שאני אוהב” מספר פרץ “הדפסתי כמות גדולה של חולצות וכשהגיעו ראיתי שחסרות לי עוד כמה חולצות לעובדים, נכנסתי לאתר הוספתי עוד 5 חולצות ותוך כמה ימים קיבלתי את זה. השירות היה מעולה”

“המותג עצמו נמצא על החולצות של העובדים, על סינרים, פנקסי כתיבה, תמונות קנבס, פלייסמטים ועוד”

הזמנת מוצרים מהטאבלט
הדפסה על טקסטיל

חזרנו הביתה עייפים אך מלאי השראה. אין ספק שלנהל עסק קטן זו משימה מאתגרת ואנחנו שמחים שיש לנו את היכולת להציע פתרונות מיתוג שהופכים את מיתוג העסק לפעולה פשוטה ואפקטיבית.

למדנו מהעסקים שמדפיסים ב־PIX עד כמה מיתוג הוא משמעותי וחלק בלתי נפרד מהעסק שלהם. ראינו את תשומת הלב לפרטים הקטנים – אריזות ממותגות, הגשה על פלייסמט ממותג, ושילוט לעסק שעוזר לקדם מבצעים או מסרים שונים וחזרנו עם כל הרעיונות האלו כדי להמשיך ולשפר את אתר PIX ואת מבחר המוצרים בו.

קופון הנחה אתר - PIX
תגיות:

מאמרים קשורים

מוצרי דפוס שהוזמנו עבור Gaya Beauty
בידול עסקי – כיצד ליצור בידול בעסק שיעזור להתבלט מול המתחרים
תפריט