רול אפ מנצח לעסק מנצח!

רול אפ הוא פוסטר שיוצר אווירה מיוחדת ומשלים את התפאורה עבור העסק שלכם, הוא יתן חזות מקצועית ורצינית בכנסים מיוחדים ואירועי חברה.
כיום תוכלו לראות אותו בכל סוגי העסקים. הוא יכול לקדם מוצרים חדשים וגם את העסק עצמו. ניתן גם לשים אותו בחזית העסק והוא ימשוך עבורכם לקוחות פוטנציאלים. רול אפ אינו רק פוסטר חד פעמי, ואם תשקיעו בחזות שלו תוכלו להרוויח תמורה גדולה.

מהו הגודל הנכון עבור העסק שלכם?

הגודל של הרול אפ תלוי בחלל העסק שלכם או באזור שבו תרצו לפרסם. יש מגוון חללים ומקומות שונים שהרול אפ יתאים עבורו.

כאן תוכלו להבין איזה גודל נכון עבורכם!

כאשר אתם רוצים לקדם מוצר חדש או לפרסם שירות חדש על שולחן בכנס או מדף תצוגה, רצוי להשתמש בגודל: 21X27.9 ס”מ. הוא אומנם קטן אבל יעביר את המסר על המוצר בגדול!

אם ברצונכם להקים עמדה לקידום מוצרים בכנסים או בחלל ציבורי גדול כמו קניון, הגודל הרצוי הוא:  85X200 ס”מ.

אם יש לכם עסק שקשור בהפעלות לילדים או לחלופין עסק שהוא בחלל מאוד גדול ניתן למלא אותו ברול אפ ענק! עם השם של העסק ומה שהוא מציע.
הגודל הרצוי הוא: 150X200 ס”מ.

רול אפ לעסק

עיצוב נכון לרול אפ

נכון, לא כולם למדו עיצוב וגם לא לכולם יש את הזמן להתעסק בכך. אבל בשביל מה PIX פה? כאן אתם לא צריכים לשלם כסף למעצב אישי, יש לכם מגוון אופציות ודרכים לייצר עבורכם את הרול אפ המושלם!
ב-PIX תוכלו למצוא מגוון עיצובים מוכנים וכל מה שישאר לכם לעשות זה רק להוסיף את הלוגו ואת שם העסק. אם בכל זאת תרצו לעצב, תוכלו לעשות זאת בקלות עם מגוון כלים פשוטים ונוחים.

צבעים אופייניים לכיתוב

מבחינת צבעוניות- כמובן שרצוי להשתמש בצבעי העסק שלכם. במידה ואין לכם צבעים ספציפיים, צבעים כהים כמו שחור, כחול ואפור הם צבעים שמושכים יותר תשומת לב. אם הרקע של הרול אפ שבחרתם הוא כהה, רצוי לבחור בכיתוב בהיר כמו לבן על מנת שהטקסט יבלוט. כאשר יש ניגודיות בין הרקע לכיתוב, תהיו בטוחים שהם ימשכו את מירב תשומת הלב.

מה נכון לכתוב ברול אפ?

כמובן שהמלל קשור גם לגודל של הרול אפ. אם הוא גדול- תכתבו יותר מלל. אם הוא קטן- פחות מלל. הדבר הראשון שתצטרכו לחשוב עליו זה מה אתם רוצים להגיד? רצוי שהמסר יהיה מתומצת ושלא תעמיסו במידע, על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יבין באופן מהיר מה רוצים ממנו. לפני שאתם מעצבים את הרול אפ, חשבו מיהו קהל יעד? מה תרצו להעביר? הרול אפ אינו חד פעמי והוא יכול לשמש אתכם פעמים רבות.

רול אפ

הרול אפ הוא מתנה עבור העסק שלך!

בעבר שילוט לעסק ולכנסים היה משימה מסורבלת וקשה לנשיאה. הרול אפ הוא פתרון מדהים. הוא נייד וניתן לסחוב אותו בקלות רבה, מתרומם בקלות, וגם נשאר ישר ולא מתקמט. בנוסף הוא גם מושך את העין של העוברים ושבים וככה אתם מקבלים “שילוט חוצות” שהוא נייד והולך אתכם לכל מקום!

 

אחרי שהבנתם איך לייצר ואיזה גודל נכון עבור העסק הפרטי שלכם,

קדימה! תתחילו לעצב את הרול אפ המנצח לעסק מנצח!

מאמרים קשורים

מוצרי קד"מ
העובדים שלך הם סוכני המכירות הטובים ביותר!
עטים ממותגים
עט לכתוב ועת למתג
תפריט