כך תיצרו חווית Unboxing בלתי נשכחת למוצרים שלכם

בעידן שבו הכל עולה לרשתות החברתיות, וחווית הלקוח עומדת במרכז, חשוב שעסקים יתמקדו גם בחוויית הUnboxing- כך תעשו זאת באמצעות PIX.

המשפט הידוע “אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בו”, הוא אולי נכון במקרים מסוימים אבל לא בכל הקשור לעסק שלכם. לצד ההשקעה בשירות הלקוחות ובמוצרים שלכם, חשוב מאוד לתת תשומת לב גם לאריזות של המוצרים, ולנראות החיצונית של העטיפה. הסיבה לכך היא שבשנים האחרונות, עם העלייה בקניות אונליין, טרנד ה- Unboxing ברשתות החברתיות הולך וצובר תאוצה. עסקים שרוצים להצליח ולהגדיל את המכירות, חייבים לקחת זאת בחשבון ולהעניק ללקוחות שלהם חווית Unboxing מושלמת.

באנר 10% הנחה למיתוג ולהדפסה - חווית Unboxing

מהו Unboxing?
Unboxing מתייחס למצב המתרחש לאחר שהמוצר הגיע לביתו של הלקוח באמצעות משלוח – הלקוח פותח את אריזת המוצר, שולף את המוצר מהקופסה או קורע את העטיפה שלו. זוהי למעשה האינטראקציה הראשונה של הלקוחות שלכם עם המוצרים, והיא מלווה בהתרגשות וציפייה לקראת חשיפה ראשונית למוצר. מה שמבדיל בין פתיחת משלוח רגיל של מוצר לחווית ה- Unboxing זוהי מידת ההשקעה של מותגים בהפיכת אותה חוויה לבלתי נשכחת. זה כולל שימוש באריזות ממותגות, מתנות קטנות, וקופסאות מפתיעות. אז הנה לפניכם כמה הצעות ליצירת Unboxing שיהפכו את האריזה שלכם לחוויה בלתי נשכחת וישמחו מאוד את הלקוחות שלכם.

קופסאות ממותגות
קופסאות ממותגות, משמשות לא רק לאריזת המוצרים ולשמירה על כך שיגיעו בבטחה ללקוח. אלו אריזות הנושאות את הלוגו שלכם ואת כל המאפיינים הוויזואליים של המותג, כולל גופנים, צבעים וסלוגן. הן מעצימות את הקשר שבין המותג ללקוח שלכם, ומאפשרות לו להתחבר טוב יותר לעסק שלכם. היתרון של קופסאות קרטון ממותגות הוא שהלקוחות יכולים להשתמש בהן גם אחרי הפתיחה של המוצר. הלקוחות יכולים לארוז בהן מוצרים אחרים ואף להעביר בהן חפצים מיד ליד ומבית לבית. כך שאריזות אלו משמשות כאמצעי שיווק יעיל של העסק שלכם. ב-PIX תוכלו להדפיס קופסאות ממותגות בעיצוב אישי, שאף לקוח לא יוכל להתעלם מהן ואף ישמח לתעד אותן לאינסטגרם. זה המקום שלכם ליצור חוויה אישית ללקוח ולחשוב מחוץ לקופסה.

אריזות ממותגות לחווית Unboxing בלתי נשכחת

שקיות נייר עם מסרים
שקית נייר ממותגת היא מעין איש מכירות – הלקוח יכול לקחת אותה איתו לכל מקום, ולחשוף את המותג שלכם מול לקוחות פוטנציאליים רבים. שקית נייר ממותגת יכולה לשמש גם בעת מכירה פיזית כאשר הלקוח רוכש מכם את המוצר בחנות, אך היא יכולה להוות גם חלק מחוויית ה- Unboxing באמצעות משלוחים. אם תרצו לשדרג את שקית הנייר ולהפוך אותה למיוחדת במינה, אנחנו ב-PIX מזמינים אתכם להדפיס שקיות נייר עם מסרים ללקוחות שלכם. כך למשל, אם יש לכם עסק של מסעדה, תוכלו להוסיף ברכת “בתיאבון”, לשלב את פרטי הקשר של המסעדה ולהדפיס את הסלוגן שלכם.

שקיות נייר ממותגות

מדבקות
מדבקות הן פריט שימושי בכל הנוגע לחווית ה- Unboxing. ניתן להדפיס אצלנו ב-PIX מדבקות ממותגות הכוללות מסר משעשע עם קריצה, ולהדביק אותן על אריזת המוצר או על המוצר עצמו (כמו למשל על בקבוק של מוצר טיפוח, או על צעצוע לילדים).המדבקות יחזקו את המותג שלכם, והן יוסיפו טאץ’ מעניין ואישי ללקוח שלכם. מעבר לכך, הן מהוות גם מזכרת חביבה במיוחד שתגביר את הנאמנות של הלקוח למותג. ניתן להדפיס מגוון של מדבקות בגדלים ובעיצובים שונים, וזה המקום שלכם להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה.

מדבקות בגלילים לחווית Unboxing בלתי נשכחת

הפתעה קטנה
יקום מי שלא אוהב הפתעות. עכשיו כשכולם יושבים, אפשר להסכים על כך שכולנו אוהבים לקבל הפתעות ומתנות קטנות שלא ציפינו להן. אז כדי ליצור חווית Unboxing מפתיעה ומרגשת ללקוחות שלכם, כדאי מאוד להכניס לאריזת המוצר גם הפתעה קטנה. אלו יכולים להיות למשל ממתקים ממותגים עם הלוגו שלכם, מחזיק מפתחות ממותג שמשמש גם כפנס, או תחתיות עץ לספלים. מדובר בהשקעה קטנה יחסית שתשתלם לכם מאוד.

ממתקים ממותגים

גלויה עם מסר אישי
גם בעידן הדיגיטלי של ימינו, כשהדואר האלקטרוני דחק הצידה את המכתבים, קבלת גלויה יכולה להיות מרגשת במיוחד. בגלויה יש משהו מאוד אישי ונוסטלגי, כך שאם אתם רוצים ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלכם זאת דרך נהדרת. תוכלו לצרף לכל משלוח גלויה ממותגת הכוללת כמה מילים אישיות, הזמנה לתיוג המוצר ברשתות החברתיות או להרשמה לניוזלטר וקוד קופון למבצעים והנחות. ב-PIX תוכלו לעצב ולהדפיס גלויות במחיר אטרקטיבי ובאיכות גבוהה.

פליירים פיקס

סרט אריזה
דמיינו שאתם מקבלים מתנה שארוזה ממש כמו בסרט הוליוודי – בקופסה העטופה בנייר צלופן צבעוני ועם סרט אריזה בקשירת פפיון. אחת החוויות הכיפיות בקבלת מתנה כזאת היא המשיכה של סרט האריזה. מיד אחרי המשיכה, הקופסה נפתחת ופתאום אתם מגלים את המתנה המפתיעה. אז כדי להעצים את חווית ה- Unboxing של הלקוחות שלכם, כדאי מאוד לשלב סרט צבעוני ומקסים באריזות המוצרים שלכם. כך, הלקוח ירגיש כאילו קיבל מתנה אישית מאנשים הקרובים אליו, והוא לא יפסיק לחייך כשיקבל את המשלוח שלכם. תהיו בטוחים שכל האירוע הזה יתועד ויעלה לרשתות החברתיות, ואתם תיהנו מפרסום בחינם.

לסיכום, אצלנו ב-PIX תמצאו שפע של רעיונות ליצירת חווית Unboxing מיוחדת. אז אם אתם רוצים לבלוט מעל למתחרים ולשמח את הלקוחות, תנו דרור ליצירתיות שלכם והשקיעו גם בעטיפה!

באנר 10% הנחה למיתוג ולהדפסה

מאמרים קשורים

עובדים מבלים במשרד
מיתוג מעסיק – כך תהפכו את הארגון שלכם לנחשק
אישה אוחזת במדבקה של אתר PIX
כל הדרכים היצירתיות להשתמש במדבקות שידביקו את הלקוחות לעסק שלכם
תפריט