איך ליצור מיתוג שיבלוט ויתבלט בין הרבה עסקים?

כיום, יש אין ספור עסקים מכל הסוגים, כדי לבלוט בין כולם, עליכם להפעיל את מירב המאמצים. מיתוג טוב יעשה את העבודה, כי כשהמיתוג טוב הוא מועיל, מקדם מכירות ומגדיל את מעגל הלקוחות.

אבל! העיצוב שתבחרו, יכריע אם הלקוחות יבחרו בכם. אתם כבר יודעים מה העסק שלכם משדר, וכמו קסם, גם המיתוג הופך להיות קל. אז איך תגרמו ללקוחות להיות בצד שלכם? לא לדאוג, אספנו עבורכם טיפים מנצחים למיתוג ועיצוב שימשכו את מירב תשומת הלב.

מוצרי דפוס ממותגים

צבעים 

צבעים בהחלט מושכים ויוצרים עניין. חשוב להשתמש בצבעים באופן שייצור בידול משאר העסקים. למותג שלכם יש צבעים, אופי ושפה אל תשכחו זאת. הלקוחות שלכם מכירים ומזהים את צבעי המותג, אל תבלבלו אותם. השתדלו שלא להיכנע לטרנדים ומגמות אופנתיות שיש בשוק, ותמיד תהיו נאמנים למותג שלכם.

תמונות 

מכירים את המשפט “תמונה אחת שווה אלף מילים”? בכנסים או באירועים מיוחדים תוכלו לבלוט על ידי תמונה מחמיאה של העסק או של כוונותיו.
תמונות יוצרות חיבור בין העסק ללקוח, ומעבירות את המסר שלכם בצורה הטובה והמהירה ביותר.
משרד נסיעות לדוגמא, יכול לבחור בתמונה של יעד אקזוטי, וכך לעורר רצון אצל הלקוח הפוטנציאלי להביט ואפילו לרכוש. המטרה היא שלא תראו כמו כולם ותיצרו בידול מאחרים.

בחרתם תמונה? זכרו לרשום רק 20% מלל! והתמונה כבר תדבר עבורכם.

אריזה מיוחדת 

לאחר שלקוח רכש מכם מוצר, עצבו את האריזה כמו מתנה. השתמשו בניירות אריזה, מדבקות ושקיות בצבעי המותג וממותגות בלוגו שלכם. לקוחות אוהבים להרגיש מיוחדים, ואתם תרוויחו פרסום חינמי ברחבי הקניון או הרחוב

אריזות ממותגות

תוכן מנצח

הבליטו את המילים המנצחות, והדגישו מבצעים. שימת דגש על מבצע מסוים, תייצר נהירה של לקוחות ישראלים שכידוע, לא אוהבים לפספס מבצעים.
רשמו בגדול את המילים מבצע או חינם כך תהיו בטוחים שהלקוחות ימשיכו לקרוא מה אתם מציעים.

הגיעו לנקודה מהר והעבירו מסר בהיר. השתדלו לא להעמיס במלל כי אף אחד לא אוהב לקרוא כל כך הרבה, לכן חשבו על משפט אחד שאתם רוצים להגיד ללקוח. בחרו את המסר הראשי אותו תרצו להעביר והדגישו אותו בעזרת עובי הפונט או בעזרת צבע.

הציעו הצעה מפתה וייחודית ללקוח. למשל טיפול עשירי חינם בהצגת הפלייר, קוד הנחה ללקוחות חוזרים או כרטיסיית ניקוב. כך תוודאו שהלקוח ישמור אצלו את הפלייר או החומר השיווקי שלכם.

מוצרי דפוס מאתר פיקס

בדלו את העסק שלכם מאחרים בעזרת מוצרי שיווק מקוריים

דרך נוספת לבלוט מעל אחרים היא לבחור במוצרי שיווק ופרסום מקוריים ומיוחדים.

רוצים להדפיס פלייר? שדרגו אותו לתלי דלת כך שהוא יחכה על דלת הלקוח ואי אפשר יהיה להתעלם ממנו. רוצים שהטלפון שלכם והפרטים יהיו תמיד בהישג ידם של הלקוחות? בחרו במגנטים לצורך שיווק ותמיד תהיו תלויים לעיני הלקוחות על המקרר או על הדלת. אם המגנט יהיה מעוצב בצורה ייחודית ומושכת הוא יבלוט על המקרר מעל כולם.

בחרו במתנות ממותגות לעובדים כך שכשישתמשו במתנה הם יישאו את הלוגו יחד איתה ויהוו פרסום חינמי.

מחלקים כרטיסי ביקור בכנס או אירוע עיסקי? עצבו כרטיס בגימור מיוחד וככה תוכלו להיות בטוחים שהוא יבלוט ולא יעלם בין ערמת הכרטיסים.

שולחים הרבה דואר? שלחו אותו עם מעטפות ממותגות וכשיגיע ליעדו לא יוכלו לפספס את המיתוג שלכם וממי נשלחה המעטפה.

עיצוב ומיתוג מגיעים יחד, השקיעו זמן רב בבחירות העיצוביות על מנת שתהיו האופציה הראשונה של הלקוחות ושלא יוכלו לפספס אתכם.

תגיות: , ,

מאמרים קשורים

שלט לעסק
שלט מהפנט לעסק מהפנט!
יחסי ציבור לעסקים קטנים
כוח היח”צ: טיפים ליחסי ציבור לעסקים קטנים
תפריט