כיצד שיווק נכון יעזור לכם להשיג אלפי לקוחות

מהענקת מוצרי פרסום ממותגים, דרך חלוקת ברושורים ועד הזמנה להרצאה המספרת על החברה שלכם – לפניכם השיטות הטובות ביותר להגדלת קהל הלקוחות שלכם. בעידן של ימינו, בעלי עסקים קטנים וגדולים, נאלצים להתמודד עם תחרות עצומה. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מוצפים באינספור מסרים שיווקיים המגיעים אליו דרך פלטפורמות שונות, וקשה מאי פעם להסב את תשומת לבם. על מנת להגדיל את קהל הלקוחות ואת ההכנסות שלכם, עליכם לחשוב מחוץ לקופסה ולפעול בדרכי שיווק יצירתיות שאולי עדיין לא ניסיתם. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם להותיר רושם על קהל היעד שלכם ויובילו את העסק שלכם להצלחה גדולה.

קופון הנחה אתר - PIX

מוצרי פרסום ממותגים
חברות רבות מעניקות ללקוחות שלהם מוצרי פרסום ממותגים במתנה הנושאים את הלוגו של החברה שלהם. מוצרי הפרסום האלו שימושים מאוד, כך שבכל פעם שלקוח משתמש בהם אנשים אחרים נחשפים למותג שלכם. בשיטה הזו, מוצרי הפרסום מהווים מעין שגריר שיווק לעסק שלכם. בנוסף לכך, הם מחזקים את הנאמנות של הלקוח למותג שלכם. ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרי פרסום ממותגים כדוגמת מחברות, עטים, כובעים, מגבות, תיקים, בקבוקים, כוסות, מטענים ניידים, דיסק און קי, צידניות, מנורות, כרית נסיעות, תחתיות בירה, תג למזוודה, פותחן בקבוקים, הדפסה על חולצות אוהלים ועוד.

כוסות ממותגות

חלוקת פליירים וברושורים

העידן הדיגיטלי לא הפחית מהפופולריות והפוטנציאל השיווקי של הפליירים והברושורים. הפליירים נוחים לקריאה, הלקוחות יכולים לקחת אותם לכל מקום, הם מעוצבים בסגנון מושך והמסר שלהם קליט, קצר ונקלט היטב. לברושורים יש זמן חשיפה ארוך יותר מכל באנר ופרסומת הצצים במסך המחשב. הם מציגים את כל המידע הרלוונטי של העסק שלכם וניתן לשמור אותם ולעיין בהם שוב ושוב. תוכלו לחלק פליירים, ברושורים וגלויות בתיבות הדואר, במרכזים מסחריים או בפתח בית העסק שלכם וכך עוד ועוד לקוחות יכירו את השירות או המוצר שאתם מציעים.

דוגמאות לפליירים מאתר PIX

הזמנה להרצאה ללא תשלום

כדי לחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר לקוחות, מומלץ שתערכו הרצאה ללא תשלום שתעניק מידע על המוצר או השירות שלכם. חשוב מאוד שההרצאה הזו תיתן ערך מוסף לקהל המגיע אליה ולא תכיל רק מסרים שיווקיים. למשל אם אתם תזונאים, תוכלו להרצות על בניית תפריט מאוזן, ואם יש לכם מותג אופנה תוכלו להעניק טיפים ללוק מנצח. ניתן לארגן הרצאה פיזית ולשכור אולם, או לחלופין לערוך הרצאה מקוונת כמו למשל בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

עריכת תחרויות ברשתות החברתיות
אתם בוודאי יודעים מהו הכוח של רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם בהשגת לקוחות חדשים. אם יש לכם כבר עמוד עסקי פעיל ברשתות החברתיות, אתם חייבים למשוך אליו עוד ועוד גולשים. אחת מהדרכים לעשות זאת היא לערוך תחרות נושאת פרסים. למשל, תחרות סלפי שבה תבקשו מהלקוחות שלכם להצטלם עם המוצר שלכם. התמונה היצירתית והטובה ביותר תזכה את הגולש בפרס שווה. כך תוכלו להגדיל את טווח החשיפה של המותג שלכם ובהתאם להגדיל את קהל הלקוחות.

שיתוף פעולה עם מובילי דעת קהל
מובילי דעת קהל הם אנשים שיש להם השפעה גדולה על קהל יעד. הם יכולים להיות מומחים בתחום מסוים, בלוגרים, סלבריטאים, עיתונאים, ספורטאים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ואושיות רשת. מובילי דעת הקהל מושכים אליהם גולשים רבים המחקים אותם, מקבלים מהם השראה או מבקשים מהם עצה. תוכלו ליצור שיתוף פעולה עם מוביל דעת קהל וכך לחשוף את המותג שלכם בפני לקוחות חדשים. למשל, אם פיתחתם אפליקציה חדשה, ניתן לשלם לאושיית רשת הנחשבת למובילה בתחום הטכנולוגי על מנת שתמליץ על האפליקציה שלכם בפוסט ברשתות החברתיות.

מוט סלפי

פרסום המלצות של לקוחות

המלצות של לקוחות הן דרך נפלאה לקדם את העסק שלכם. ההמלצות נתפסות כאמינות וכהוכחה לאיכות של המוצר או השירות שאתם מספקים. ניתן לקחת המלצה אמיתית שקיבלתם מהלקוחות שלכם ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט שלכם או באתרי חוות דעת כמו Tripadvisor ולפרסם את ההמלצה בתוספת תמונה ברשתות החברתיות או בקמפיינים ממומנים בגוגל.

העלאת סרטונים ל-Youtube
יוטיוב הוא האתר השני הנצפה ביותר בעולם אחר גוגל ויש לו יותר ממיליארד משתמשים. אתם חייבים לנצל את נתח השוק העצום הזה ולהעלות סרטונים ליוטיוב שיקדמו את העסק שלכם. יצירת תוכן בוידאו תחזק את המותג שלכם ותגדיל את היקף המכירות שלכם. יחד עם זאת, לא מספיק להעלות סרטון המשווק את העסק שלכם. חשוב שהסרטונים יהיו כמה שיותר מעניינים ומקוריים על מנת שימשכו כמה שיותר צפיות. כדאי לקחת השראה מהמתחרים שלכם ולצפות בתכנים שלהם, וכך להחליט לאיזה כיוון לקחת את הסרטונים שלכם. שיהיה בהצלחה.

חושבים על דרך מקורית לקדם את העסק שלכם?

היכנסו עכשיו ל- PIX – בית דפוס דיגיטלי באיטנרנט וקבלו מספר רעיונות מקוריים, ומוצרים שידחפו את העסק שלכם קדימה!

קופון הנחה אתר - PIX
תגיות:

מאמרים קשורים

כרטיס ביקור
הלקוח תמיד צודק: איך לשמור על לקוחות מרוצים?
אריזות ממותגות
חמשת הגורמים לעסקים מצליחים
תפריט