חמשת הגורמים לעסקים מצליחים

יש הרבה מאוד יתרונות בניהול עסק משלכם – אתם אדונים לעצמכם, מקבלים החלטות לפי ראות עינכם ונהנים מהרווחים שעשויים להיות גדולים יותר מההכנסות שלכם כשכירים. יחד עם זאת, ניהול עסק הוא משימה לא פשוטה בכלל. כבעלי עסקים עליכם להתמודד עם תחרות גדולה כמעט בכל תחום, להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולהמשיך להיות רלוונטים עבור הלקוחות שלכם. עסק כרוך בלקיחת סיכונים רבים, ובמידה והעסק שלכם נכשל, אתם אלו שנאלצים לספוג את ההפסדים. באותה מידה, אם העסק שלכם מצליח, אין כמו התחושה העילאית הזו שאתם אלו האחראים להצלחה. אז איך גורמים לעסק שלכם להצליח? לפניכם כמה מהדברים שצריך לשים לב אליהם כדי לנהל עסק משגשג.

מדבקות, מחברות ומוצרי דפוס - PIX

בידול עסקי

אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישרוד, במיוחד בענף תחרותי, אתם חייבים שיהיה לכם משהו המבדיל אתכם משאר העסקים המתחרים. אם יש לכם רעיון מהפכני, שירות ייחודי או מוצר בלעדי, אתם בדרך הנכונה. אבל גם אם העסק שלכם לא מקורי, תוכלו בכל זאת לבלוט מעל כולם. אם למשל תשפרו מוצר קיים או תשדרגו את השירות שמציעים שאר המתחרים, הלקוחות יעריכו זאת ויפנו אליכם שוב ושוב. כך לדוגמה, אם יש בבעלותכם פיצרייה, תוכלו לבדל את עצמכם משאר הפיצריות בשכונה על ידי מכירת תוספות מיוחדות על הפיצה  שבשאר הפיצריות לא קיימות. כדאי תמיד לחשוב מחוץ לקופסה ולבחון היטב מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים.

 

שיווק חכם
גם אם העסק שלכם מציע שירות או מוצר חדשני, הוא לא יצליח אם לא יהיה מספיק אנשים שישמעו עליו. הדרך להגביר את המודעות של קהל היעד שלכם לעסק שלכם, היא באמצעות שיווק חכם ומוצרי פרסום. ישנו מגוון של שיטות פרסום בעלות פוטנציאל עצום להגדיל את ההכנסות ואת קהל הלקוחות שלכם – פרסום באמצעות חלוקה והפצה של פליירים וברושורים, פרסום באמצעי המדיה המסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו, ופרסום באמצעות שיווק דיגיטלי כמו למשל קידום ברשתות החברתיות וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל. בדקו מהם היתרונות והחסרונות של דרכי השיווק השונות, וכך תוכלו להחליט מהי הדרך הנכונה ביותר לקדם את העסק שלכם.

מחברת, פתקאות ועטים ממותגים

עבודה קשה

״עבודה קשה היא כמו ריבית דריבית שמצטברת בבנק. התגמול גדל מהר יותר״ (רנדי פאוש, מתוך נאום ״ההרצאה האחרונה״). עם כל הכבוד לכישרון ויכולות, הצלחת העסק תלויה בעבודה הקשה שלכם. יזמים רבים טועים לחשוב שברגע שיפתחו את העסק שלהם, הם יוכלו לספור את המזומנים, לנוח ולהשתזף על חוף הים. אבל האמת היא שכל אנשי העסקים המצליחים הזיעו רבות בדרך להצלחה שלהם. עליכם לעבוד קשה ולהיות מוכנים לכך שתיאלצו לוותר על שעות הפנאי שלכם, בעיקר בשלבים הראשוניים של הקמת העסק. אתם חייבים לתת 100 אחוז מעצמכם, כדי שתוכלו יום אחד להנות מהפירות.

 

התנהלות כלכלית נכונה

עסקים רבים לא מתנהלים נכון מבחינה כלכלית. הם טועים בחישוב ההוצאות שלהם, מוכרים במחיר נמוך מדי את המוצרים והשירותים שלהם ומשלמים על כך ביוקר. ככל שעסק מפסיד יותר ויותר כספים, כך הוא צובר לעצמו יותר ויותר חובות ועלול למצוא את עצמו מהר מאוד בפשיטת רגל. חשוב מאוד שתנהלו היטב את התקציב שלכם ותחשבו היטב את ההוצאות וההכנסות. מומלץ לשכור שירות של רואה חשבון מקצועי ומנוסה שיעשה לכם סדר בעניין, וימנע מכם לעשות טעויות. תשלום לרואה חשבון תהיה אחת ההוצאות המשתלמות ביותר לעסק שלכם.

מוצרי דפוס מאתר - PIX

גיבוש צוות תומך
המפתח לעסק מצליח הוא צוות מגובש. הצוות מהווה את עמוד השדרה של העסק שלכם, בין אם אלו העובדים שלכם או השותף העסקי שלכם. הצוות יסייע לכם לממש את החזון העסקי שלכם, ויתרום מהידע ומהיכולות שלו להצלחת העסק. חשוב מאוד לבחור היטב את הצוות שלכם, ממש כמו שהייתם בוחרים בן זוג. צרפו אליכם רק אנשים שאתם סומכים עליהם, כאלה שילכו אתכם באש ובמים. אגב, גם אם אתם מנהלים את העסק לגמרי לבדכם ואין לכם עובדים או שותפים, אתם עדיין זקוקים למישהו שיתמוך בכם כמו למשל בן הזוג. לצערנו, אתם עלולים להתמודד עם תקופות קשות בניהול העסק שלכם, והדרך לצלוח אותם היא בעזרת אדם שמאמין בכם.

חושבים על דרך מקורית לקדם את העסק שלכם?

היכנסו עכשיו ל- PIX – בית דפוס דיגיטלי וקבלו מספר רעיונות ומוצרים שידחפו את העסק שלכם קדימה

קופון הנחה אתר - PIX

מאמרים קשורים

שלט לדלת , ממתקים ממותגים ומוצרי קידום מכירות
כיצד שיווק נכון יעזור לכם להשיג אלפי לקוחות
מוצרי דפוס
הכנת העסק לשנת 2022 – כך תהפכו את משבר הקורונה להזדמנות
תפריט