עט לכתוב ועת למתג

עטים ממותגים

בסוף המאה ה-19 הומצא לראשונה עט הכתיבה, ועד היום אנו מסרבים להיפרד ממנו. העט קטן, קומפקטי, נייד, נכנס לכל כיס ומחזיק מעמד זמן רב. אפשר לומר שהעולם מתחלק לשניים: כאלה שיש להם עט וכאלה שתמיד יחפשו. העט אפקטיבי ומשרת אותנו בכל מקום וזמן: בעבודה, בכתיבת מכתבים, בניסוח ברכות, בלימודים ולפעמים גם נשרבט איתו ברגעי שעמום.
העט הוא ללא ספק המצאה גאונית! ואם הוא ממותג- הוא יכול להיות גם אחד ממוצרי המיתוג הכי אפקטיביים וגלויים שיש מכיוון והוא נמצא איתנו ברוב שעות היום. בנוסף, זהו המוצר הכי נמכר בעולם מבחינת פרסום וקידום מכירות.
כיום יש עשרות שיטות ודרכים לכתיבה דיגיטלית, אך בכל זאת אנו בוחרים פעם אחר פעם בעט הפשוט והנגיש. היום זה כבר ברור, עטים לעולם לא יצאו מהאופנה!

כמעט ואין ארגונים ועסקים שאין להם עטים ממותגים. כאשר אנו שוקלים לקנות כלי כתיבה לבית העסק תמיד נלך על האופציה הזולה יותר, אבל לא במקרה הזה! העט הממותג משדר רצינות, מקצועיות, ופרסום “חינמי”  לכל בית עסק באשר הוא.

ב-PIX  ישנו מגוון של עטים ממותגים:

עט ממותג סטנדרטי המיועד לשימוש יומיומי ומשרת קהל יעד רחב ומתחלף, העט ישמש לבית העסק כ”שגריר” נייד ומשתלם.

עט מטאלי יוקרתי שיכול להיות מתנה נהדרת ויוקרתית לעובדים וללקוחות בחגים ובאירועים מיוחדים, הרי כולנו אוהבים לקבל מתנות שימושיות ויעילות.

עט עם גימור קטיפתי עט שנעים לאחוז בו ובמבחר צבעים המתאימים לכל לוגו.

עט כדורי איכותי ללקוחות שאוהבים מותג איכותי שילך איתם שנים.

עטים ממותגים

ואם נרצה להרשים, נוכל לייצר ב-PIX עטים עם הקדשה אישית ללקוחות החשובים והאסטרטגיים. מעבר לשימוש שלהם, העטים ניידים ובדומה לכסף מזומן ,”מתגלגלים” ממקום למקום ומפרסמים את המותג שלנו ללא הפסקה.
לפרסם על מוצר שאין לו בעלים קבוע, מהווה לעסק שלנו יתרון משמעותי ויכול למשוך לקוחות פוטנציאלים ולהגדיל את מעגל הלקוחות של בית העסק.
עטים ממותגים הם ללא ספק דרך נהדרת לפרסום של העסק
וגורמים ללקוחות ולעובדים להתגאות במותג.

העטים יכולים גם להוות מתנה כחלק מקידום מכירות בכנסים ואירועים מיוחדים, שיכולים לקדם את המוצרים שלנו על ידי כיתוב מיוחד שאינו עולה הרבה, והפרסום שלו לטווח ארוך.

עטים ממותגים

ב-PIX תוכלו למצוא מגוון סוגי עטים שאותם תוכלו למתג:

עט כדורי ראג’ה- היוקרתי ביותר! תוכלו לבחור ממגוון צבעים

עט ממותג- המוכר והאהוב, קלאסי עם עיצוב נקי וסולידי.

עט בגימור קטיפה– עט עם גימור גומי במגע קטיפה, נעים לאחיזה ונוח לאנשים שכותבים הרבה.

עט מטאלי– עט בצבעים מטאליים המעניקים מראה רשמי ואיכותי.

עטים ממותגים הם הרבה יותר מרק כלי כתיבה. הם משמשים ככלי פרסומי לכל דבר, ומשרתים את העסק שלכם בצורה נאמנה.

עטים ממותגים

מאמרים קשורים

רול אפ מאתר - PIX
רול אפ מנצח לעסק מנצח!
מעטפות ממותגות
מעטפות או לא להיות
תפריט