המדריך המלא להדפסת צ’קים

מאז ומתמיד, שכתיבת צ’קים נחשבת לאחת מאפשרויות התשלום הפופולריות ביותר שישנן, ולמרות שכיום ישנם המון כלי תשלום דיגיטליים, השימוש בצ’קים עדיין לא חלף מן העולם, בעיקר בגלל שהם מציעים יתרונות שאפליקציות כמו ביט, או פייבוקס לא מציעות.

למרות שרוב האנשים מאמינים שניתן להנפיק צ’קים רק דרך הבנקים, בפועל זה לא נכון. למעשה, תקן 501 המוכר גם כ”תקן הצ’ק האחיד”, מאפשר לכם להדפיס צ’קים באופן עצמאי, שלא דרך הבנק, כל עוד התוצאה עומדת בסטנדרטים הנדרשים. אצלנו באתר PIX מבית דפוס בארי תוכלו להדפיס צ’קים בדידים למדפסת, אונליין דרך האתר, בצורה פשוטה וליהנות מכל היתרונות שאפשרות זו מציעה. אך רגע לפני שאנו מפעילים את מכונת ההדפסה, אנו רוצים קצת לספר לכם איך התהליך עובד ומהו בדיוק המוצר שאתם מקבלים.
הדפסת צ'קים באתר פיקס
הדפסת צ’קים אונליין – למה בדיוק הכוונה?
כל עסק שמתנהל בתוכנת הנהלת חשבונות מתקדמת, יכול ליהנות מהאפשרות של הדפסת צ’קים לעסק. התהליך עצמו מאוד פשוט ומייעל את תהליך ניהול החשבונות בהמון דרכים. המוצר שאנו מעמידים לרשותכם הוא צ’קים בדידים, כלומר הצ’קים לא יגיעו בפנקס הצ’קים המוכר, אלא שהם מודפסים על דפי A4 עם פרפורציה (קווי חיתוך). כתוצאה מכך ניתן לחתוך את הצ’ק לצורך הפקדה ולשמור את הקבלה המצורפת.
למי זה מתאים?
תוכלו להדפיס לעצמכם צ’קים למדפסת רק במידה ובעסק שלכם מותקנת תוכנת הנהלת חשבונות כדוגמת: חשבשבת, חלונות 2, פריוריטי (אשבל), מנהל, חשבשבע ודערום. דפי הצ’קים למדפסת שתזמינו דרכנו כוללים כבר את כל פרטי העסק, כולל לוגו. אם תרצו, תוכלו גם להדפיס חתימה אישית מראש. ההדפסה ב-PIX מתבצעת תוך התייחסות לכל האלמנטים הביטחוניים ההכרחיים בחוק ובתיאום מלא עם הבנקים, כך שהמוצר שתקבלו יהיה גם איכותי, וגם בטחוני וחוקי.
אתם יכולים להיות בטוחים – הדפסת צ’קים ב-PIX עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים
זה לא תמיד מרגיש נוח לעזוב את המוכר והבטוח ולהתקדם. במקרים כאלו, יכול להיות שגם יעלו חששות וספקות. השינוי אינו תמיד פשוט, אבל הטכנולוגיה מתקדמת ועמה נולדים מוצרים חדשים שמתאימים הרבה יותר לרוח הזמן והתקופה ויכולים לייעל במידה רבה את ההתנהלות של העסק. אם אתם חוששים לעבור להדפסת צ’קים בגלל סוגיות הקשורות לנושא הבטיחות, הרשו לנו להרגיע אתכם, אנו משתמשים בכל האלמנטים הביטחוניים הנדרשים, לרבות:
  • הדפסה על נייר בטחוני שמאושר על ידי בנק ישראל
  • דיו מגנטי בשורת המגנוט, הדפסת מיקרו-פרינט
  • קו “מבוטל” בצילום השיק
  • רקע בטחוני בצבעי הבנק ובאישורו
דוגמא לצ'קים מודפסים
מה היתרונות של הדפסת צ’קים?
צ’קים למדפסת משמשים עבור תשלום לעובדים וספקים. הם חוסכים זמן יקר של כתיבת צ’ק ידנית ומסייעים למניעת טעויות נפוצות שחוזרות על עצמן לאורך התהליך כמו הפקת צ’קים כפולים, אי התאמה בין הסכום במילים ובספרות ועוד. הדפסת צ’קים אונליין אינה רק נוחה, אלא גם חסכונית, בטוחה, ודרך נהדרת לקדם את המותג בכל צ’ק שאתם כותבים. עבור עסקים נושא המיתוג בעל חשיבות גדולה. באמצעות האפשרות של הדפסת צ’קים תוכלו להוסיף לוגו וחתימה וכך לחזק את המיתוג ולשמור על עקביות בכל הניירת המשרדית. צ’ק מודפס ומעוצב נראה הרבה יותר טוב מבחינה ויזואלית, משדר מקצועיות ומציג את המותג באור אחר, ביחס למתחרים.
כיצד התהליך של הדפסת צ’קים עובד?
התהליך של הדפסת צ’קים אונליין מאוד פשוט והוא מאפשר לכם לקחת את העסק שלכם לשלב הבא של ניהול החשבונות. דרך האתר שלנו אפשר להדפיס צ’קים בצורה מאוד ידידותית ופשוטה, להוסיף לוגו ואף חותמת קבועה בשורת החתימה, ובאופן כללי, ניתן להתאים את הצ’ק לצרכים שלכם באופן אופטימלי.
התהליך כולל את השלבים הבאים:
  • בוחרים את סוג הצ’ק, סוג הבנק ותוכנת הנהלת החשבונות
  • מעלים לוגו ומוסיפים את כל הפרטים החשובים של העסק
  • מוסיפים את המוצר לעגלת הקניות שלכם
  • ומשלמים
לאחר התשלום, אנו נחזור אליכם בטלפון כדי לאשר את כל הפרטים הסופיים. לאחר קבלת האישור אנו נדפיס את הצ’קים ונשלח אותם ישירות אליכם.
כמה זה יעלה לנו?
המחיר של הדפסת צ’קים אונליין משתנה בהתאם לכמות הצ’קים שתזמינו ומתחיל ב- ₪750 עבור 1,000 צ’קים. התשלום מתבצע דרך עגלת הקניות, כאשר באפשרותכם להזמין 1,000 עד 10,000 צ’קים בדידים למדפסת. זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.
למה אצלנו?
באתר PIX אפשר להדפיס צ’קים בצורה ידידותית ונוחה, היתרון שלנו על פני בתי דפוס אחרים שמדפיסים צ’קים בדידים למדפסת הוא שאצלנו הכל נעשה אונליין דרך האתר בדרך הכי פשוטה שרק אפשר, והכל בהתאם לצרכים שלכם ולכל האלמנטים הביטחוניים הנדרשים. תהליך ההדפסה מתבצע בדפוס בארי, בית הדפוס המוביל בארץ בתחום הדפסת הצ’קים. ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש, ושתקבלו את המוצר האיכותי ביותר ואת השירות המקצועי ביותר, בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים בשוק.
צ'קים מודפסים באתר פיקס
תגיות: ,

מאמרים קשורים

מוצרי דפוס
הכנת העסק לשנת 2022 – כך תהפכו את משבר הקורונה להזדמנות
הצצה על העסקים שמדפיסים באתר PIX
הכירו את המדפיקסים – הצצה קטנה על העסקים שמדפיסים ב־PIX
תפריט