כל הדרכים להודות לצוות העובדים שלכם וללקוחות

אחד הערכים החשובים ביותר עבור כל מותג זה נאמנות. מצד הלקוחות וגם מצד העובדים. לבנות אמון הדדי זה תהליך ארוך ואחת מאבני הדרך יכולה להיות הענקה של שי סמלי. זה מרגש ומעיד על חשיבות הדדית ואם מדובר בשי ממותג, זו גם דרך נהדרת לפרסם. הנה כמה רעיונות למתנות כיפיות ושימושיות לאנשים שיקרים לכם ולמותג שלכם:

ישנן דרכים רבות ומגוונות לפרסם את העסק שלך, אבל מעטות מהן נותנות גם ערך מוסף ומאפשרות להודות לאנשים שיש להם חלק לא מבוטל בהצלחות ובהתפתחות שלך. כן, אנחנו מתכוונים לעובדים וללקוחות של העסק שלך.

מה יכול להיות יותר מדליק ממתנה שימושית ועליה מתנוסס לוגו אלגנטי של המותג שלך? כל מתנה כזו היא מיני-שלט פרסום שיכול להגיע לכל מקום בעולם! ובואו לא נשכח את התחושה הכיפית שהצלחנו להעניק למישהו תשומת לב, כן?

בדרך כלל מתזמנים את הענקת המתנות לחגים, אבל בינינו – לא חייבים תאריך מיוחד, כדי להעביר מסר ולהגיד תודה לאנשים חשובים. וכמובן ניתן להעניק מתנה סמלית לכל אחד שמצטרף לחברה – לקוח או עובד. אנחנו סומכים עליכם שתדעו למצוא סיבה מתאימה ודרך מיוחדת לעשות זאת.

אספנו עבורכם כמה רעיונות למתנות ממותגות שיהיו גם שימושיות, גם יעלו חיוך על הפנים של האנשים והכי חשוב – יהיו ברוח המותג שלכם. איך עושים זאת? דאגנו לכם לרשימה של כמה מתנות מדליקות.

מתנות שימושיות ליום-יום

נתחיל מההבנה שהמתנות צריכות להיות שימושיות ולעורר חשק להשתמש בהן ביום-יום. למשל, בקבוק שתיה או כוס תרמית עם לוגו שלכם המופיע בצורה בולטת שאנשים לוקחים אותה איתם בדרך לעבודה. אגב, כוסות וספלים ממותגים זה פתרון נהדר גם במשרד שמעוניין לצמצם שימוש בכלים חד פעמיים ולשמור על הסביבה.

כוס תרמית ממותגת 

עוד רעיון למתנות שנמצאות בשימוש יום-יומי: אוזניות נוחות בקופסה או כרית נסיעות לאלה שאוהבים לא רק להאזין למוזיקה בזמן נסיעה, אלא גם לנמנם. ומה עם פותחן יין שבשילוב עם בקבוק יין משובח הופך למתנה יוקרתית? עוד מתנה אוניברסלית שמתאים גם ללקוח וגם עובד – עט עם לוגו. כי גם היום, בעידון הדיגיטלי, חייבים עט, למשל, לתת ללקוח שמעוניין לחתום על החוזה.

עטים ממותגים

גם להעניק מתנה וגם להסביר את התכלית של העסק

במקרים רבים המתנות שמעניק המותג מקדמות לא רק את המותג עצמו אלא גם מתווכות לסביבה במה המותג הזה עוסק. למשל, עסק בתחום היופי והטיפוח יכול להעניק ללקוחות שלו מראת כיס או לארוז את המוצרים שנרכשו בתיק גב קטן וקליל (עדיף ושימושי בהרבה משקית קרטון או פלסטיק).

מתנות שימושיות ליום-יום

והנה כמה הצעות למתנות מעולות לחברות שעוסקות בתיירות, נסיעות או כל חברה שפשוט מתכננת להוציא את העובדים שלה לחופש. כל אחת מהמתנות האלה יכולות לשרת אתכן נאמנה בטיסות ארוכות. כיסוי לדרכון, תג למזוודה או קופסת סוכריות שתשמש אתכם כדי להוריד לחץ באוזניים בעת ההמראה או הנחיתה.

מתנות לחברות שעוסקות בתיירות

אם המותג שלכם עוסק בספורט או מקדם אורח חיים בריא, הנה – יש כאן מאגר שלם של מתנות כיפיות שכל ספורטאי, מתחיל או מנוסה, ישמח לקבל: חולצת דרייפיט, כובע מצחייה שישמור עליכם דווקא באור שמש, בקבוק מים השומר עליכם מצמא, שנכנס בצורה מושלמת למחזיק מיוחד על כידון אופני ההרים שלכם או לתיק גב ספורטיבי. אחרי שסיימתם להתאמן, תוכלו להתרענן עם מגבת מקררת עד שתגיעו למקלחת (או חוף ים), שם תצטרכו מגבת אחרת – עוטפת, רכה ופלאפית.

מתנות לעובדים מאתר פיקס

עכשיו, כשאתם רואים, כמה זה קל לבחור מתנה מתאימה, כל מה שצריך זה להחליט על הקונספט, להוסיף את הלוגו שלכם במקום בולט וקיבלת הזדמנות להעניק תשומת לב לאנשים שחשובים לכם ולעסק שלכם.

תגיות:

מאמרים קשורים

מוצרי קד"מ
העובדים שלך הם סוכני המכירות הטובים ביותר!
תפריט