הכירו את המדפיקסים – הצצה קטנה על העסקים שמדפיסים ב־PIX

יש כאלו שממשיכים להתרוצץ בין בתי דפוס, לחפש ספקים שונים למוצרים שונים, לשכור גרפיקאי ולחכות להצעות מחיר ויש לקוחות שבחרו להדפיס ב־PIX ובמקום להדפיס הם פשוט התחילו להדפיקס. אנחנו אוהבים לקרוא להם “המדפיקסים” וזו ההזדמנות שלכם לשמוע מהלקוחות שלנו ולראות מה הזמינו.

קופון הנחה אתר - PIX

מגאליה – אפרת גבריאלה אטיאס

הכירו את אפרת גבריאלה אטיאס. אמנית ומעצבת מוצרים. את מותג מגלאיה היא הקימה מתוך אהבה לציור, אנשים, אופנה ועיצוב. אפרת מציירת דמויות מעוררות השראה ונשים מתרבויות שונות בעולם. אפרת מספרת לנו: “לאחרונה בזכות PIX הוספתי מוצרים נוספים למותג: מחברות ויומנים. הם באיכות מעולה ואני ממש אוהבת אותם וגם הלקוחות!”

מדוע בחרת להדפיס ב־PIX?

“בחרתי להדפיס דרך PIX מכיוון שזה חוסך לי זמן לנסוע לבית דפוס ומאפשר לי לשלוח ישירות ללקוחות את העבודות שלי ובנוסף האריזה של PIX מאוד מקצועית ואיכות ההדפסה נהדרת. יש יתרון ליכולת להזמין גם כמויות קטנות, לעומת בתי דפוס אחרים.

הזמנתי מחברות, יומנים ופוסטרים, חווית השימוש באתר הייתה נוחה, קלה וכיפית והמוצרים הוסיפו מגוון לחנויות שלי גם באונליין וגם לחנויות פיזיות שאני מוכרת בהן. המוצרים משמשים כדרך נוספת למתג את העסק שלי. בהמשך בוודאי אדפיס גם גלויות וכרטיסי ביקור בנוסף למוצרים שכבר הדפסתי.”

מחברות ממותגות

סטודיו Redhead

הכירו את בת אל בעלת סטודיו Redhead. צלמת פורטרטים, אוכל, מוצרים ותכשיטים. מעצבת גרפית ומעצבת מוצרים.

מדוע בחרת להדפיס ב־PIX?

“בחרתי ב־PIX בגלל ממשק המשתמש שהיה מאוד יעיל עבורי, בגלל מבחר המוצרים והאופציה לייצר בכמויות קטנות, המחיר היה מאוד אטרקטיבי והשירות היה מהיר עד לבית וחסך לי זמן רב. חווית השימוש באתר הייתה מצוינת, הכל היה ברור והמידע היה מקיף.

בהתחלה הדפסתי מתנות ללקוחותיי לכבוד ראש השנה. לאחר מכן הדפסתי ליין שלם של מוצרים בעיצוב שלי. המוצרים שהדפסתי עזרו לי לפתוח אפיק נוסף בעסק שלי של מכירת מוצרים איכותיים תוצרת הארץ בעיצוב שלי. ישנם דברים נוספים שאני מתכננת להדפיס כמו כרטיס ביקור, מתנות ללקוחות בחגים ועזרי שיווק נוספים.

יומנים ממותגים בכריכה קשה

SAHEELA

הכירו את שירלי שילה בר, בעלת החנות “SAHEELA – LIFE  IS CREATION“, חנות ייחודית ומקסימה המוכרת דברי דפוס שונים בעיצוב שירלי ועם האיורים שלה, כגון פוסטרים, כרטיסי ברכה, מדבקות ומגנטים ומוצר הדגל –מחברות.  המחברות הן “יומן מסע ” או “יומן לילה טוב” שמאפשרות לכתוב בתוכן הגיגים, מחשבות, הודיות או לצייר בתוכן, כי הן עשויות מדפים עבים במיוחד.

מדוע בחרת להדפיס ב־PIX?

“כשהקמתי את החנות שלי חיפשתי מערכת שגם תאפשר לי לעצב אצלה בקלות ובפשטות את החומרים שלי, גם שהמחירים יהיו ידידותיים למשתמש ובנוסף שיהיה שם מישהו מאחורי המערכת שיוכל לתת מענה לבקשות הייחודיות שלי (והיו לי המון כאלו!). ב PIX כל הבקשות שלי נענו.

ב־PIX פגשתי אנושיות והקשבה לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל ונהניתי מחוויית השימוש באתר שהיא קלה ופשוטה לתפעול.

הדפסתי דרך PIX מחברות בכריכה קשה בגדלים שונים, פוסטרים על נייר אקולוגי, כרטיסי ברכה על נייר אקולוגי, מגנטים ומדבקות. המוצרים המודפסים הם העסק שלי, כך שחשיבות רמת ההדפסה, וההיענות לבקשות הייחודיות שלי היא קריטית. PIX בהחלט ענו על הציפיות שלי וזאת רק התחלת הדרך איתם מבחינתי.

מדבקות מאתר פיקס

בוצ’רס – The Butcher’s Furniture

הכירו את בוצ’רס – The Butcher’s Furniture.

הרהיטים של בוצ’רס מעוצבים ובנויים לבתים שחיים בהם, וסופגים את הסיפור של הבית בו חיים. הקו העיצובי שלהם נוצר בהשראת שולחנות העבודה של פעם ובשילוב של קצת טאצ’ מודרני וחומר גלם איכותי.

הרהיטים שלהם בהחלט הצליחו לשבות את ליבנו והלוגו שלהם מדויק ונראה נהדר על כל המוצרים שהזמינו ב PIX.

בוצ’רס הזמינו מאיתנו מגוון רחב מאוד של מוצרים: כוסות חד פעמיות, שילוט לעסק, חולצות, מדבקות ועוד.

מדוע בחרתם להדפיס ב־PIX?

“כמו שאנחנו מותג ישראלי אנחנו גם מעדיפים תמיד לרכוש מספקים כחול לבן. רק אם נדאג ונפרגן אחד לשני נוכל לצמוח פה.”

דוגמאות לעבודות דפוס שנעשו עבור לקוחות פיקס
קופון הנחה אתר - PIX

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

מאמרים קשורים

צ'קים מודפסים באתר פיקס
המדריך המלא להדפסת צ’קים
אירוע חברה ממותג
מיתוג אירוע חברה – כך תגרמו לאנשים לזכור את האירוע שלכם
תפריט