שלט מהפנט לעסק מהפנט!

במהלך כל חיינו אנו נסתמך על שלטים ונלך בעקבותיהם. במרכולים קיים שילוט פנימי ורחב שמכוון אותנו למוצרי המזון שאנו מחפשים. הקניון מלא שלטים מכוונים. ברחוב שבו אנו גרים וגם בכניסה לביתנו יש שלט. בקיצור ולעניין, שלטים מנהלים את העולם!

 

למה שילוט כל כך רלוונטי בפרסום ושיווק העסק?
שלטים הם חובה בכל עסק באשר הוא. הדבר הראשון שהלקוח יראה יהיה שלט הכניסה. מלבד היותם הדרך האפקטיבית ביותר לפרסום ומיתוג העסק, שלטים גם מכוונים את הלקוח, ומעניקים את המידע הנדרש לו.

פוסטרים ושלטים

שלטים עמידים

לפני שניגש לעיצוב השלט שלא יוכלו להוריד ממנו את העיניים, אנו נצטרך לקחת בחשבון את מזג האוויר הקיצוני המאפיין את מדינת ישראל. לכן, השלט מוכרח להיות באיכות הגבוהה ביותר, בחירה בשלט מחומרים לא איכותיים תגרום לכך שנצטרך להחליף אותו בתדירות גבוהה. חשוב לזכור-השלט אינו חד פעמי והציפייה היא שישמש אותנו לטווח הארוך.

ישנם מספר סוגים של שלטים עמידים אשר מתאימים לשילוט חוץ:
שמשונית – שלט ברזנט אטום, עמיד ומספר את הסיפור של העסק. שלט זה דורש תליה בקשירה, לכן לפני שנבחר בשלט מסוג זה נבדוק האם יש לנו אזור לקשור אותו. שלט השמשונית מתאים לאירועי חסות וכנסים ולתלייה על מתקני תצוגה.

אלקובונד– אלומיניום מרובד. שלט מסוג זה עמיד בכל מזגי האוויר ונשמר זמן רב. שלט מתכתי, מחומר קשיח המתאים גם כשלט כניסה לבית העסק.

פרספקס חומר פלסטי קשיח הנקרא גם זכוכית אקרילית. לוח פרספקס הוא קל לנשיאה, עמיד, לא נשבר ומעביר יותר אור בהשוואה לזכוכית. מתאים לשימוש כשילוט חיצוני מרשים במיוחד.

PVCחומר פלסטי גמיש המתקבל ממספר תרכובות. פי וי סי הוא חומר עמיד בתנאי מזג האוויר ויש לו יתרון משמעותי נוסף, השילוב שבין המשקל הקל של החומר לחוזק המשטח. כך ניתן לשנע את ההדפסות בקלות רבה לתערוכות וכנסים, וללא חשש לנזק שייגרם כתוצאה ממכה או נפילה.

הדפסה על קאפה

עיצוב השלט לעסק – החלטות חשובות למיתוג נכון

גודל השלט?

הרחובות מלאים בעסקים ולכל עסק שלט משלו. יש עסקים שיבחרו בשלט גדול ויש שיבחרו בשלט קטן וקומפקטי, גודל השלט תלוי בעסק עצמו. אם יש לנו חנות באזור מסחרי, נבחר בשלט קטן.
אם יש לנו חנות גדולה עם שטח רחב, נבחר בשלט גדול. הגודל לא קובע! הכל תלוי בעסק שלנו ומה נכון מבחינת סביבה, מתחרים ושטח ניצול.

 

צבעים

חברות ענק, תמיד יבצעו שימוש בצבעי המותג שמזוהים עם העסק. לדוגמא: בנק לאומי תמיד יבחר שלט בצבע כחול ותכלת, מקס סטוק יבחרו שלט בצבעי אדום וצהוב ואינטל יבחרו בכחול.

בימינו מגוון החברות והעסקים הוא כמעט אינסופי, ובכל זאת תמיד נזכור את החברה על פי הצבעים המזוהים עמה. כך שכשאתם עומדים לפני עיצוב השלט חישבו מה הצבעים המזוהים עם העסק שלכם ואילו מסרים תרצו להעביר.
רצוי ליצור קונטרסט בין הרקע לכתב ולשלב בין רקע בהיר לטקסט כהה ולהפך. במידה ואנו עובדים בסמיכות למתחרה עם צבעים דומיננטיים לדוגמא בצבעי כחול וצהוב, מוטב לבחור בצבעים אחרים כדי לא ליצור בלבול ורצף חנויות דומות.

שלט - הפתיחה בקרוב

מלל

מבצעים והטבות? ממש לא! השלט ישרת אותנו זמן רב ולכן חשוב שהמידע המוצג בו יהיה רלוונטי לטווח ארוך. זמן הסתכלות של קורא ממוצע הוא שניות בודדות, לכן מומלץ לכתוב מעט. ברוב השלטים יש שטח רחב לנצל, ונוכל לעשות זאת בחוכמה על ידי תמצות. אם מדובר בשלט כניסה לעסק; נרשום את שם העסק, הסלוגן וניתן להוסיף טלפון וכתובת. לחברה גדולה ומוכרת עם מספר סניפים רחב אין צורך בפירוט רחב, מספיק רק את השם העסק והלוגו.

מבצעים והטבות? דווקא כן! אם תרצו לפרסם מבצעים והטבות בכניסה לעסק ובתוכו, או להודיע על מוצר חדש או אירוע, פתרונות זולים, פשוטים וניידים יותר יתאימו כאן. ניתן להכין שלטים מסוג זה על קאפה, קרטון או פוסטר, לתלות ולהחליף בקלות לפי הצורך. גם רולאפ יכול לשמש כפתרון לשלט שניתן להזיז ולהחליף בקלות.

 

שלטי הכוונה

שלטי הכוונה נועדו לתקשר עם הלקוחות בעסק, להכווין את הלקוח ולתת מידע נוסף לו הוא זקוק. הלקוח מרגיש שיש לו סדר בעיניים ויודע למצוא בדיוק את מה שמחפש ואת המידע שצריך על המוצר והשירות. סדר היום של כולנו עמוס ולא נרצה למצוא את עצמנו מסתבכים במהלך קניות או קבלת שירות מסוים. שלט הכוונה יועיל כאשר יהיה במיקום רלוונטי. כאשר ננצל שטחים ריקים בחלל העסק, שלט הכוונה יעשה את עבודתו באופן מושלם! שלטי הכוונה מומלצים: קאפה, פוסטר, רולאפ, מדבקה.

 

 

שילוט בכנסים וחסויות לאירועים: 

עסקים רבים נותנים חסויות באירועים ומציגים את השירות שלהם בכנסים רלוונטים. במהלך הכנס או האירוע מגוון רחב של עסקים נותנים חסות ומפרסמים עצמם. אז איך נגרום ללקוחות להסתכל דווקא על העסק שלנו? מיתוג כמובן! שלט מסוג רולאפ, קאפה, שמשונית, יתאימו לכנסים ואירועים ועם העיצוב הנכון הם יגרמו לעסק שלנו להיות בולט ואיכותי.

רול אפ לעסק

לסיכום

כאשר נרצה לייצר שלט עבור העסק נשים לב לדברים הבאים:

  • מי המתחרים שלנו? וכיצד אנו נבדלים מהם?
  • היכן אנו רוצים להציג את השלט?
  • מיקום של שלטי הכוונה ותקשורת

השלט הוא הדרך שלנו לתקשר עם הלקוחות ולהעביר להם את המסרים שלנו לכן חשוב לשים דגש על איכות השלט, מלל והמיקום שלו בעסק.

תגיות: ,

מאמרים קשורים

כרטיס ביקור מאתר PIX
כרטיסי ביקור- מא’ עד ת’.
מוצרי דפוס פיקס
איך ליצור מיתוג שיבלוט ויתבלט בין הרבה עסקים?
תפריט