מעטפות או לא להיות

האם בעולם דיגיטלי המעטפות רלוונטיות?

בעולם העסקי, לא כל עסק שולח מכתבים, אך כן ישנו שימוש רב בניירת לדוגמא: קבלות, הזמנות, הסכמים וכדומה. את הניירת ללקוח תוכלו להכניס למעטפות בגודל A4, וכך תוכלו גם למתג את העסק וגם ליצור רושם ראשוני נהדר. כיצד?
כשתקבלו מכתב, הדבר הראשון שתביטו בו יהיה המעטפה, ולכן היא לא פחות חשובה מהתוכן שלה. ההשקעה בנראות המעטפה תניב לעסק מעלות חיוביות רבות, ותעלה את הביטחון של הלקוח בעסק.

מעטפה ממותגת היא מוצר חובה בכל עסק, חברה או ארגון. כל העסקים משתמשים במעטפות למגוון צרכים שונים: במשכורות לעובדים, בשינוע מכתבים חשובים, בהצעות מחיר וקבלות. המעטפות הממותגות יוצרות את הרושם הראשוני על העסק ויכולות להעיד על עסק מקצועי, אמין ואיכותי. לעומת זאת, מעטפה ללא שום מיתוג עלולה לייצר תחושה של עסק חובבני ולא רציני ולהשאיר אצל הלקוח רושם שלילי לגבי מידת המקצועיות שלו.

מעטפה ממותגת תספק לכם רווח כפול!

מצד אחד היא משמשת לשליחת מכתבים, מצד שני היא משמשת ככלי נוסף למיתוג ושיווק העסק. בעצם, הנמען מקבל מידע נוסף על העסק, לדוגמא: טלפון, שעות פתיחה, כתובת וכדומה.

מעטפה ממותגת

טיפים לעיצוב המעטפה המושלמת!

ב-PIX יש מגוון אופציות לעיצוב המעטפה, גם אם אתם לא יודעים לעצב, תופתעו כמה האתר נוח ונגיש לכולם.

צבעים

צבע המעטפה תמיד יהיה לבן, אבל צבע הכתב הוא לבחירתכם. בחרו תמיד בצבע שמייחד את העסק שלכם, ואל תתפתו לצבעים בהירים. גודל הטקסט הוא לרוב קטן, ולכן חשוב שהצבע יהיה אחיד ובולט!

גודל הפונט

גודל הפונט הוא קריטי עבור עיצוב המעטפה. פונט גדול מדי לא משאיר מקום לכתיבה על המעטפה עצמה וחבל, ואילו פונט קטן מדי יקשה על הנמען להבין את שם העסק.

ההמלצה היא ששם העסק והלוגו יהיו בגודל פונט של: 18/20, ולעומתם פרטים על העסק, כמו שעות פעילות, יהיו בגודל פונט של: 10/12.

מעטפה ממותגת

אז איזה גודל של מעטפה נבחר?

הקלאסית! 11X23 ס”מ
המעטפה המוכרת והאהובה למכתב בודד. יכולה להגיע עם חלון לכתובת או בלעדיו.

המומלצת! 16X23.7 ס”מ

מעטפה בגודל ביניים שמתאימה למשלוח של מספר ניירות יחד או  נייר A4  עם קיפול אחד.

הענקית! 34X24 ס”מ

מעטפה גדולה ורחבה שמתאימה בדיוק לדפי A4 ושומרת עליהם ישרים וללא קיפולים.

לפני שאתם רצים לעצב באתר PIX שימו לב לפסקה הבאה, אלו הפרטים שחובה לרשום על המעטפה:

  • שם העסק ולוגו
  • כתובת עסק
  • כתובת מייל
  • כתובת האתר
  • מספר טלפון (עסקי ופרטי)
  • שעות פעילות

מעטפות ממותגות הן אמצעי הכרחי עבור כל עסק המכבד את עצמו. מעבר לשימוש הפרקטי הן גם מועילות לשיווק ופרסום העסק ומעידות על רצינות ומקצועיות.
ב-PIX תוכלו לעצב בעצמכם את המעטפה המושלמת עבור העסק הפרטי שלכם!

מאמרים קשורים

עטים ממותגים
עט לכתוב ועת למתג
מוצרי דפוס
מיתוג נכון לעסק מתחיל כאן!
תפריט