מיתוג אירוע חברה – כך תגרמו לאנשים לזכור את האירוע שלכם

חברות קטנות וגדולות, עורכות מדי פעם אירועי חברה. מאירועים קטנים כמו הרמת כוסית לחגים, דרך אירועי גיבוש לעובדים ועד אירועי השקת מוצר או שירות חדש. הפקת אירוע היא תורה שלמה, וכרוכה בהרבה מאוד סידורים וארגונים כמו מציאת מקום לאירוע, בחירת קייטרינג, הזמנת מופע בידור, אטרקציות ועוד. אך יש דבר אחד לא פחות חשוב – מיתוג אירוע חברה.

אנשים נהנים במסיבה
מהו מיתוג אירוע חברה?

מיתוג אירוע זהו תהליך שבו המותג שלכם וכל השפה הגראפית שמאפיינת את הארגון שלכם, עוטפים את האירוע. המיתוג יכול לבוא לידי ביטוי בהזמנה חגיגית, בשילוט, בקישוט האירוע ועוד והמטרה שלו היא להפוך את האירוע והמותג שלכם לבלתי נשכח. המיתוג עוזר לחבר את האירוע לארגון שלכם ובכך מחזק את התדמית שלכם.
מיתוג אירוע יסייע לכם לקדם ולשווק את החברה שלכם ולבדל את עצמכם מהמתחרים, במיוחד אם אתם מזמינים לקוחות, שותפים וספקים לאירוע. אך גם אם מדובר באירוע קטן וסגור המיועד לעובדי החברה בלבד, הרי שחשוב מאוד למתג אותו. המיתוג מחזק את תחושת השייכות והנאמנות של העובדים לארגון, ובכך מגביר את המוטיבציה ואת הפרודוקטיביות שלהם.

קופון מיתוג אירוע חברה

אז אחרי שהבנו את החשיבות של מיתוג אירוע, הנה כמה הצעות למיתוג האירוע הבא שלכם:

מיתוג האירוע

מדבקות ממותגות אלו מדבקות עליהם מודפס הלוגו החברה או לוגו האירוע. תוכלו להדביק את המדבקות על גבי כוסות השתייה מהן ישתו המוזמנים באירוע, להדביק אותן על גבי מחברות או קופסאות מתנות שתחלקו, או פשוט להדביק אותן על הקירות.

רול אפ הוא מעין פוסטר שמשלים את התפאורה באירוע ויוצר אווירה. הוא אידיאלי לאירועי חברה וכנסים, וניתן להציב אותו בכניסה למקום האירוע. תוכלו להדפיס על גבי הרול אפ את לו”ז האירוע יחד עם המסרים השיווקים שלכם, הסלוגן ואת האני המאמין שלכם.

פוסטרים הם חלק מרכזי מאוד במיתוג אירוע. תוכלו לתלות את הפוסטר על הקיר, במשרד או לפני הכניסה למקום האירוע. הפוסטר יאפשר לכם להבליט את המסרים השיווקיים שלכם ולהדגיש את המיתוג העסקי.

בלונים ממותגים הם דרך נוספת למשוך את תשומת הלב של המוזמנים באירוע שלכם. בלונים ממותגים עליהם מודפסים הלוגו שלכם, יאפשרו לכם למתג את האירוע בקלות רבה ויסייעו לעסק שלכם להמריא אל על.

שלט שמשונית הוא שלט בולט מאוד, עמיד וחזק שיסייע לכם במיתוג האירוע. ניתן לתלות את השלט במקום האירוע או בכניסה אליו, וכך להבליט את המיתוג של החברה שלכם בפני העובדים והמוזמנים לאירוע.

מתנות ממותגות

חשוב מאוד להעניק לעובדים שלכם ולבני הזוג שלהם מתנות ממותגות שיש להן נראות גבוהה, ומושכות את מירב תשומת הלב. מתנות אלו יעזרו לכם למתג את האירוע שלכם, וכאשר העובדים ומשפחתם ישתמשו במוצרים הם ילכדו את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים. ישנן מגוון רחב של מתנות ממותגות שתוכלו להעניק כמו מטריות עליהן מודפס הלוגו שלכם, בקבוקי יין, כוסות, עטים, מעמדים לטלפון הנייד, צידנית טיולים, תחתיות לבירה או לספלים, תגים עם שרוך ממותג, דיסק און קי ועוד. מומלץ להעניק מתנות ממותגות גם לילדים של העובדים שיוכלו לקחת אותן הביתה, כמו ממתקים ממותגים, מטקות, צלחת מעופפת, כובעים, אוזניות ועוד. הבחירה בסוג המתנה היא לגמרי שלכם.

מטקות ממותגות

ביגוד וטקסטיל ממותגים – הדפסת הלוגו שלכם על ביגוד ומוצרי טקסטיל תסייע לכם לחזק את התדמית שלכם ואת מיתוג האירוע. כדאי מאוד לחלק באירוע שלכם חולצות עם הלוגו והסלוגן שלכם, או להדפיס את הלוגו על מוצרי טקסטיל אחרים כמו סינרי מטבח ממותגים, מגבות רחצה, מגבות חוף, חלוק רחצה, אפוד זוהר, כירבולית וחם צוואר.

חולצות מודפסות

אנחנו ב-PIX מזמינים אתכם למתג את האירוע שלכם בקלות ובנוחות, מבלי להוציא הון תועפות על חברת הפקה ומיתוג. אצלנו תוכלו להדפיס אונליין מגוון רחב של מוצרי קד”מ ופרסום, פוסטרים ושילוט ומוצרי דפוס שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח.

קופון הנחה אתר - PIX
תגיות:

מאמרים קשורים

הצצה על העסקים שמדפיסים באתר PIX
הכירו את המדפיקסים – הצצה קטנה על העסקים שמדפיסים ב־PIX
אישה אוחזת במדבקה של אתר PIX
כל הדרכים היצירתיות להשתמש במדבקות שידביקו את הלקוחות לעסק שלכם
תפריט