5 חוקי זהב ליצירת כרטיס ביקור מנצח

מי מכיר את העסק שלך הכי טוב? אף אחד חוץ ממך. זו הסיבה שכדאי לך לקחת על עצמך את עיצוב כרטיס הביקור המושלם והמתאים ביותר. לא משנה אם מדובר בעסק קטן או תאגיד ענק, בעזרת המאמר הבא ניתן בקלות לעצב כרטיס ביקור הכי אותנטי ומדויק

כרטיס ביקור נחשב לכלי עבודה לכל דבר. הוא אחראי על כמה תחומים בו זמנית: פרסום, מיתוג, הנעה לפעולה וכמובן פרטי התקשרות. אם כרטיס הביקור שלך מעוצב נכון, הוא יכול להרשים לא פחות משלט חוצות ולהביא לך לקוחות חדשים.

לא משנה אם מדובר בעסק של פרילנסר, סטרטאפ מצליח או חלק מתאגיד גדול, כשניגשים לעיצוב כרטיס ביקור חייבים להיות ברשותך שני דברים: לוגו סופי וצבעי המותג שלך. אלו שני הדברים החשובים ביותר מבחינת המיתוג. הם משחקים תפקיד מכריע בעיצוב הכרטיס והם יכולים להשפיע גם על המראה הסופי של הכרטיס – חד צדדי, דו צדדי, אופקי או אנכי.

במדריך זה נדבר על חוקי הזהב בכל הקשור לעיצוב כרטיסי ביקור, אז קדימה בואו נתחיל:

  1. לבחור את הצורה של הכרטיס

האם הכרטיס שלך יהיה מעוצב בצורה מיוחדת המרמזת על העסק שלך או שהוא יהיה כרטיס מלבני רגיל עם פינות מחודדות או מעוגלות? כמובן, יש לקחת בחשבון את הבדלי העלויות בין עיצוב מיוחד לעיצוב סטנדרטי. ניתן לבחור סוגי נייר שונים – מאט או מבריק או נייר ממוחזר ואפילו נייר עם הדפסה בולטת אם מחפשים משהו מאוד מרשים. אבל בסופו של דבר, הדבר הכי חשוב הוא שהכרטיס יוכל להיכנס בקלות לארנק או לתיק.

כרטיסי ביקור מאתר - PIX
  1. למקם את הלוגו ואת האלמנטים הגרפיים הנוספים

לפני הכל מוסיפים את הלוגו. הוא צריך להיות במקום מרכזי של כרטיס הביקור. בדרך כלל נוהגים למקם את הלוגו בשני מקומות – פעם אחת בגודל בולט יותר בצד “האחורי” של הכרטיס ופעם שניה בגודל קטן יותר ליד פרטי הקשר בצד “הקדמי”. בדרך כלל הגישה המינימליסטית שולטת, אבל אם מרגיש לך “ריק” מדי, אפשר להוסיף אלמנטים נוספים או לשחק עם צבעי הרקע.

 

כרטיס ביקור על רקע של כוס תה מנייר
  1. להוסיף את הטקסט

זה תלוי בך מה משדר כרטיס הביקור שלך. האם לציין כתובת מגורים (משלוח דואר) או מספיק טלפון, כתובת אתר וכתובת דואר אלקטרוני. זו יכולה להיות בחירה אסטרטגית ויכולה להיות בחירה מותאמת לסוג העסק שלך. נציג של תאגיד ירצה להוסיף את התפקיד שלו, בעל עסק או פרילנסר – יציינו את שמם ואם יש צורך גם את שם העסק “הרשמי”. כרטיס ביקור הוא ההצגה העצמית שלך – הוא צריך להיות ברור ולהעביר את המסר בבהירות.

 

  1. לבחור מוטו

יש משפט שמאפיין אתכם? חשבו אם יש מקום לשלב אותו בכרטיס הביקור שלכם. אם שום דבר לא עולה לכם לראש, תבקשו מחברים. תעשו סיעור מוחות. אם מדובר בציטוט, אל תשכחו לתת קרדיט.

 

 

כרטיס ביקור
  1. לאשר סופית את המראה ואת העיצוב (ולעשות הגהה!)

אין דבר יותר מבאס מלהדפיס כרטיס ביקור ולהיות לא מרוצים כי גיליתם שגיאת כתיב אקראית או שיכול אותיות. לפני ההדפסה כדאי מאד לעבור על הטקסט ועל העיצוב המלא מהתחלה ולהבין אם זה בדיוק הפורמט רצוי, הטקסט מדויק והפרטים נכונים. כדאי להניח את הכרטיס המעוצב בצד לכמה שעות ואז לחזור אליו כדי לבחון מחדש – האם המראה שלו בולט ו-“זורם”, האם הוא משדר את המסר הרצוי ורק אז ללחוץ על כפתור האישור וההדפסה.

הכרטיס המוכן הגיע והוא מהמם? זה הזמן לצאת לדרך ולהרשים איתו לקוחות קיימים וחדשים.

לפרטים נוספים ויצירת כרטיסי ביקור לעסק לחץ כאן

כרטיסי ביקור מאתר - PIX
תגיות:

מאמרים קשורים

דוגמאות לפליירים מאתר PIX
המדריך המלא לפלייר המושלם!
תפריט