5 שאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים באחת מערכות העיצוב שלנו

כן אנחנו יודעים, קשה לחיות בעולם של שפע, והבחירה בין עשרות אפשרויות העיצוב באתר שלנו בהחלט יכולה להיות מבלבלת (במיוחד אם אין לכם מושג קלוש איזה סגנון אתם מחפשים) אז בואו ננסה לעשות את זה קל יותר. אם גם אתם מתקשים לבחור את ערכת העיצוב המתאימה ביותר לפרויקט שלכם – הנה מספר שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם לפני שתתחילו בעבודה:

ערכות עיצוב אתר - PIX
  1. “מה הסגנון שלי?”

חשבו היטב איזה סגנון עיצוב יאפיין בצורה הטובה ביותר את הפרויקט או את העסק שלכם. רטרו או מודרני? מתוחכם או פשוט? לפני שניגשים לעבודה על עיצוב של מוצר מסויים, יש להגדיר קודם כל את הסגנון הרצוי וללכת בהתאם לקו הנבחר גם בשאר המוצרים שתעצבו. למזלכם, האתר שלנו מאוד נוח להתמצאות, כך שתוכלו להיעזר במבחר הסגנונות המיוחדים שיופיעו לפניכם בשלב “בחירת העיצוב” ולאתר בקלות את הסטייל שאהבתם. אם העסק שלכם צריך להעביר מסר מקצועי ובוגר מומלץ לבחור בערכות עיצוב כגון “מינימל” “מונוגרף” או “גריניץ'”, אם העסק שלכם רוצה להעביר מסר קליל ושל שמחת חיים בחרו למשל בערכות “אואזיס” או “מטרו”. לעסקים בתחומים שעוסקים באנשים, כמו תחומים טיפוליים או חינוכיים, מומלץ לבחור בערכות עם קווים מעוגלים, מוטיבים צמחיים וצבעוניות שמחה. לעסקים העוסקים בתחומים משרדיים או למנהלים היינו ממליצים לבחור בערכות עיצוב עם קווים ישרים וצבעים סולידיים. בכל מקרה, ובכל בחירה שתעשו, השאלה הראשונה שיש לשאול היא: מה המסר שלי?

ערכות עיצוב אתר - PIX
  1. “מי קהל היעד שלי?”

שאלו את עצמכם למי מיועד המוצר? מי הולך להסתכל עליו? האם מדובר בכרטיס ביקור שתחלקו באופן אישי? או בברושור שאמור לבלוט מול המתחרים? עצבו את המוצר שלכם בהתאם לקונטקסט שהוא עתיד להופיע בו – וחשבו: האם יש צורך בעיצוב נועז ובולט עם הרבה תמונות בצבע? או שעדיף לבחור בקו פשוט, נקי ואלגנטי? לעיצוב פלייר או ברושור אשר מכילים יותר תמונות מטקסט כדאי לבחור בערכות עיצוב כגון “קונפטי” או “אוברלוק”, אך אם תרצו להעביר יותר מסר טקסטואלי בחרו בערכות עיצוב כגון “גריניץ'” או “מארקר”.

3. “מה המסר שאני רוצה להעביר?”

בהנחה ואתם מוגבלים בכמות הטקסט או התמונות שתוכלו להכניס למוצר שלכם, תאלצו להחליט מראש איזה מידע הכי חשוב לכם להעביר באמצעות המוצר, ולוותר על כל השאר (כן, אנחנו יודעים שזה לא קל). בעת עיצוב כרטיסי ביקור, למשל, לא ניתן לדחוס מידע רב לחלל בגודל מספר סנטימטרים, ולכן סננו היטב את הפרטים שתרצו שיופיעו בקדמת הכרטיס, ואת היתר העבירו לצד האחורי. אם יש לכם הרבה פרטים אותם תרצו להכניס לכרטיס בחרו בערכת עיצוב שמתאימה לכך ומכילה מראש מספר רב יותר של פרטים, למשל ערכת “רוטינה” או ערכת “אואזיס”. אם הכרטיס שלכם דל בפרטים בחרו בערכות מתאימות כדוגמת ערכת “אורבני” או ערכת “נול” מתוך מגוון הערכות שבאתר.

מחברות ממותגות

4.  “איך ליצור תדמית ייחודית?”

אומרים שעיצוב מתחיל בפרטים הקטנים ביותר, ולפעמים כדי לבלוט מעל המתחרים או לשדר תדמית מסויימת, מספיק טאץ’ קטן אחד שיעשה את ההבדל. לפני שאתם ממהרים לשלוח מוצרי פרסום להדפסה, חשבו מה יהיה ה”טאץ'” הייחודי שלכם. למשל, בחירת גימור מבריק, קצוות מעוגלים או שדרוג הנייר, עשויים להפוך את המוצר המעוצב שלכם מ”סטנדרטי” ל”יוצא דופן”, גם בחירה בצבעוניות נועזת או בעיצוב מיוחד יכולה לשפוך אור חדש על תדמית העסק.

5. “האם עליי לשלב לוגו?”

אם התשובה היא כן, הלוגו הוא הדבר הראשון שיש להעלות לפרויקט (באמצעות “העלאת תמונה”) ולמקם על גבי המוצר שאתם מעצבים. איפה ובאיזה גודל? אין חוק בעניין, זה לגמרי תלוי בכם. יש הנוהגים לתת ללוגו מקום מרכזי, יש כאלה שממזערים אותו בצד, ויש מי שמעדיפים למקם אותו בשני מקומות – פעם אחת במרכז ופעם נוספת בצד האחורי. ערכות העיצוב שלנו יוכלו לעזור לכם למקם את הלוגו במקום המתאים. אחרי שמיקמתם את הלוגו, אפשר להוסיף את שאר האלמנטים ולהמשיך במלאכת העיצוב. אם אין לכם לוגו תוכלו להשתמש באחת מערכות העיצוב שלנו שאינה כוללת לוגו ויוצרת רושם בפני עצמה, למשל ערכת “אורבני” או ערכת “אואזיס”.

ערכות עיצוב אתר - PIX

מאמרים קשורים

פליירים
איך להכין קובץ לדפוס?
פליירים וברושורים
מה ההבדל בין פליירים לברושורים?
תפריט