הגיע הרגע לעצב את כרטיס הביקור, אבל איך עושים זאת? איזה גופן יהיה הכי מדויק? ומה הבחירה הנכונה לגודל הכרטיס?
אל דאגה! כאן תוכלו למצוא את התשובות הנכונות כאשר תרצו לעצב כרטיס ביקור יעיל ושימושי!
למה חשוב לייצר עבור העסק כרטיס ביקור?
כרטיס הביקור הוא קטן וקומפקטי, יוצר אמינות ומקצועיות בעיני הלקוח,
ומכיל את כל המידע הדרוש ליצירת קשר.
למרות שאנו נמצאים בעידן דיגיטלי בו ניתן למצוא כל עסק בלחיצת כפתור, נעדיף כרטיס ביקור שתמיד יהיה עבורנו בהישג יד.
האם כרטיס הביקור מתאים רק לעסקים וחברות גדולות?
כרטיס הביקור מתאים לכל עסק, גם לעסקים קטנים.
לקוחות ישמחו לקבל את כרטיס הביקור, ולרוב ישמרו אותו בארנק או במקום גלוי בביתם.
הכרטיס מביא לשמירת קשר אישי ומשרה תחושת ביטחון שיש למי לפנות.
איך לעצב כרטיס ביקור מושלם?
כשניצור כרטיס ביקור עבור העסק שלנו, לרוב נייצר כמות גדולה.
חשוב לשים לב לכל פרט כשאנו מעצבים.
לעיתים נוטים לזלזל בעיצוב של כרטיס הביקור.
על פניו הוא כרטיס קטן שמכיל בפרונט שם וטלפון של העסק ובגבו את הלוגו.
אך עם עיצוב נכון, נוכל למשוך יותר לקוחות להשתמש בשירותי העסק שלנו ולבלוט יותר מעסקים אחרים.
איזה גופן מומלץ לבחור?
לכל עסק שפה משלו וצבע משלו.
אם יש לנו גופן ייחודי לבית העסק, נשתמש בו גם לכרטיס הביקור.
אין טעם לבחור בגופן מיוחד ומקושקש אם אין לו סיבה מוצדקת, ולכן הגופן שאותו נבחר למען העסק צריך להיות ברור!.
ההמלצה היא להשתמש בגופן DAVID או ARIEL הברורים ביותר גם בהדפסה.
גודל הגופן המומלץ הוא 8PT לכרטיס ביקור סטנדרטי.
אילו צבעים נכונים לכרטיס הביקור?
גם כאן אנו נשים דגש על ההתאמה לבית העסק.
אם העסק צבעוני או בעל צבע ייחודי גם הכרטיס צריך להיות כזה.
כאשר ניקח “בעלות” על צבעי העסק שלנו, ונשתמש בהם גם בכרטיס הביקור, ניצור התאמה בין העסק לכרטיס.
הצבעים אינם צריכים להיות צעקנים – להפך! כאשר נבחר בצבעים בולטים, מרשימים וסולידים
ניצור אצל הלקוחות הפוטנציאלים סקרנות ועניין.
רצוי לא להשתמש רק בצבעים בנאלים כמו שחור ולבן אבל אין שום בעיה להשתמש בהם בנפרד!
אם בחרנו בצבע שחור כרקע, נבחר בצבע בהיר לטקסט על מנת ליצור בידול וייחודיות.
מהו צבע הטקסט שמומלץ לבחור?
צבע הטקסט קריטי. נשתדל תמיד לבחור בצבע כהה או מנוגד מהרקע.
הטקסט הוא הדבר החשוב ביותר שיש בכרטיס הביקור,
אם נעצב אותו באופן יפייפה והטקסט לא יהיה קריא, איבדנו את הלקוחות.
השאיפה היא שהטקסט יהיה בולט ומרשים.
הצבעים המומלצים הם: שחור, כחול, אדום וירוק.
איזה צבע רקע רצוי לבחור?
בבחירת הצבע, נשתדל שרקע הכרטיס יהיה פחות דומיננטי מהטקסט.
רצוי שנבחר בצבע עדין וסולידי שמכבד את הטקסט ונותן לו את המקום שלו.
לדוגמא: לבן, פנינה, תכלת, בז’, אפור וירוק בהיר.
מהו הגודל המומלץ לכרטיס הביקור?
במקרה הזה הגודל כן קובע!
גודל הכרטיס צריך להיות מושלם,נוח ואידיאלי.
מומלץ לבחור ב”כרטיס לארנק” שגודלו 8 ס”מ רוחב על 5.5 ס”מ גובה וניתן לרכוש אותו ב-PIX.
גודל זה מושלם עבור נשיאה בארנק.
כמובן שבאתר PIX נוכל למצוא מגוון גדלים עבור הצרכים של העסק.
מה צריך להיות כתוב על כרטיס הביקור?
בישראל קוראים מימין לשמאל, לכן את הפרטים החשובים נשבץ מצד ימין למעלה או למטה.
אם נעדיף שהלקוחות יפנו אלינו טלפונית, נדגיש את המספר.
- שם החברה +לוגו
- שם פרטי+שם משפחה
- תפקיד בעסק (לא חובה)
- מספרי טלפון (פרטי ועסקי)
- כתובת העסק (עיר, רחוב ומספר)
- כתובת מייל
- כתובת האתר העסקי
כרטיס הביקור מוכרח להיות אחיד לכל העובדים בחברה, מלבד התפקיד בעסק.
היכן נכון לחלק את כרטיס הביקור?
- בכנסים
- פגישה עם לקוח חדש
- הרצאות
- אירועים
- שיתופי פעולה עם בתי עסק רלוונטיים
לדוגמא: עסקים שמספקים הפעלות לימי הולדת יוכלו להפיץ כרטיסי ביקור בחנויות ילדים או חנויות שמספקות ציוד עבור ימי הולדת.
כרטיסי ביקור הינם חובה לכל בית עסק.
בכל אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאלים, נחלק את הכרטיס על מנת שיכירו את העסק.
כרטיס הביקור נותן ללקוח מידע ומשדר ערכים של אמינות ומקצועיות.